חיפוש עבודה ועובדים

הוסף נושא חדש
למועצה המקומית דרוש\הכן Moshe, מנהל הפורום   | 23:34 5/09/2012
מזכירות המועצה
בס"ד, 6 בספטמבר 2012

למועצה המקומית קרית ארבע חברון
דרוש/ה
עובד/ת מינהל וזכאות
היקף משרה: 0.75
תיאור התפקיד:
• חישוב הזכאות וסוגי עזרה המגיעים לפונה והעברתם לאישור הממונה;
• הסברת כללי הזכאות ונהלי הפניה לקבלת עזרה לכל דורש והדרכתו בהשגת המסמכים ומימוש זכויותיו;
• בדיקת הכנסות הפונה ומצבו הרפואי ע"י איסוף מידע מכל מקור שהוא: ביטוח לאומי, מקומות עבודה, משרד הרישוי ועוד;
• חישוב וקביעת הסכומים והשיעורים להם זכאי הפונה, בהתאם להוראות משרד העבודה והרווחה והעברת המסקנות לאישור מנהל המחלקה;
• יזום לביצוע חקירות כלכליות לגבי פונים שאין מידע ברור על הכנסותיהם;
• הגשת דווח חודשי בנושא כח אדם;
• מעקב שוטף אחר ביצוע התקציב במחלקה ודווח למנהל המחלקה על ההוצאות;
• אחריות לביצוע שירותי מזכירות ובהם: ניהול ארכיב המחלקה, מיון דואר נכנס וניתובו, מעקב אחרי תשובות לפניות מיוחדות, מעקב אחר ביצוע פעולות לפי הוראות מנהל המחלקה, ארגון מפגשים בצוותים, קביעת פגישות לסגל המינהלי ועדכון יום יומי של לוח איכון עובדים, משלוח דואר , ניהול קופה קטנה, ניהול מגנזה, כתבנות, דווחים בנושאים מיוחדים (כגון: חונכות, סומכות).


דרישות המשרה
א. השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד), יועדף בעל/ת תעודת בגרות;
ב. נסיון בשירותי רווחה מוניציפאליים או בהנהלת חשבונות, ידיעה של הכנת חומר למחשב, כושר הבעה בכתב ובעל פה ויכולת מגע עם קהל הפונים.

המשרה מיועדת לגברים ולנשים.

מועמדות בצרוף דף קורות חיים ותעודות, יש להגיש למזכירות המועצה עד יום שלישי ג'' תשרי תשע"ג, 19 בספטמבר 2012 או לכתובת דוא"ל shuly@kiryat4.org.il
הוסף נושא חדש


עבור לתוכן העמוד