המועצה המקומית מחפשת אותך. ניתן להיכנס ולצפות במגוון המשרות הפנויות ולהגיש מועמדות למשרה רלוונטית. נשמח לראותך בין המצטרפים החדשים לשורותינו

להגשת מועמדות יש למלא את השאלון, ולצרף אותו בנוסף לקורות החיים

מצאו את המשרה המתאימה לכם
  • work מזכיר/ת אגף חינוך הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 100-65%
    דירוג דרגה: 6 – 8 מינהלי
    כפיפות: למנהל אגף חינוך

    תאור התפקיד:

    • ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת האגף לפי הנחיות מנהל אגף החינוך.

    עיקרי התפקיד:

    • תיאום פגישות וניהול לוח הזמנים של המנהל
    • הקלדה וניהול מסמכים
    • מענה טלפוני ופניות הציבור
    • טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני)
    • מעקב תקציב באגף

    וכן כל מטלה אחרת עפ"י הנחיית המנהל

    דרישות התפקיד:

    • השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד) או תעודת בגרות מלאה.
    • עברית ברמה גבוהה
    • ידע וניסיון ביישומי המחשב
    • יחסי אנוש טובים
    • שירותיות
    • ארגון מידע וסדר
    • יוזמה, יצירתיות, "ראש גדול"
    • יכולת עבודה בצוות
    • ידע בהנה"ח – יתרון
    התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות

    פרטים נוספים: רחל כהן 02-9969541

    קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל
    k4@kiryat4.org.il עד 05/08/2022

    הגשת מועמדות
  • work מ"מ סייע/ת פדגוגי/ת הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

     

    בהיקפי משרות: 25 – 39 ש"ש
    מתח דרגות: 5 – 7 מינהלי
    כפיפות: למנהל ביה"ס

    תיאור התפקיד:
    • עזרה למורה הכיתה בהכנת החומר הדידקטי (פלקטים, כרטיסי עבודה וכיו"ב) ובהכנת ציוד עזר לתלמיד ולכיתה.
    • סיוע לימודי חינוכי פרטני לתלמיד/ים, על פי הנחיית המורה והנהלת בית הספר.
    • סיוע בהקניית מיומנויות ותירגולן לתלמיד/ים בודד/ים, עפ"י הנחיית הצוות החינוכי, הצוות הפרא-רפואי והנהלת ביה"ס.
    • עזרה בטיפוח קשרים חברתיים בין תלמידים בכיתה ואירגון חיי הכיתה, עפ"י הנחיית הצוות הטיפולי/יעוצי/חינוכי והנהלת ביה"ס.
    • השתתפות בישיבות צוות ביה"ס, אסיפות הורים וביקורי בית, שלא בשעות הלימודים ועפ"י דרישת ביה"ס כפי שיוטל ע"י הנהלת ביה"ס.
    • הגשת עזרה פיזית לילדים מוגבלים מבחינה מוטורית ומבחינת תיפקוד הטיפולים.
    • ליווי הילד לטיפולים מקצועיים וסיוע למטפלים ולמורים המקצועיים בעת הטיפולים.
    • דאגה לסביבה נקיה, בטיחותית ונעדרת סכנות.
    • השגחה על הילד בעת פעילות בחצר ובכיתה, עפ"י הנחיות הנהלת ביה"ס.
    • ליווי בהסעות קבלת התלמידים בעת בואם לביה"ס, בהסעות לכיתות: הובלת התלמידים להסעות בתום הלימודים ודאגה לעלייה בטוחה לרכבי ההסעות.
    • מעורבות בחיי ביה"ס עפ"י הצרכים המשתנים.

    דרישות התפקיד:
    – השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד)
    – יחסי אנוש טובים
    – כושר הבעה בכתב ובע"פ.
    – היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במקומות מסוימים, תשס"א -2001.

    פרטים נוספים: רחל 02-9969541

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד יום 25/07/2022

    הגשת מועמדות
  • work סייע/ות בגנים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקפי המשרה: 50% -100%
    דירוג דרגה: 5 – 7 מינהלי

    תאור התפקיד:
    1. סריקה בטחונית ובטיחותית בבוקר וקליטת הילדים.
    2. הכנת חומרי עבודה ולמידה בהתאם לפעילות המתוכננת.
    3. שמירה על הנקיון והסדר בגן במהלך שעות הפעילות.
    4. ביצוע עבודות שטיפה, נקיון וטיפוח במבנה הגן ובחצר, לאחר עזיבת הילדים.
    5. סיוע פיזי והיגייני לילדים (כגון עזרה בהחלפה, הפשטה והלבשה, רחיצה ונטילת ידיים), תוך עידוד הילדים לטפל בעצמם.
    6. עזרה בהשגחה על הילדים במשך היום ובשליחתם הביתה.
    7. סיוע בעבודות קישוט ובסידור הגן לקראת חגיגות, מפגשי הורים, ימי הולדת ואירועים אחרים ונקיון הגן אחריהם.
    8. סיוע לגננת בכל פעילות אחרת בגן על פי הנחיות הגננת.
    9. השתתפות באסיפות הורים, חגיגות ואירועים שונים בהתאם לתוכנית הפדגוגית של הגן.

    דרישות התפקיד:
    • השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד)
    • בוגרת קורס סייעות, או התחייבות לצאת לקורס ולסיימו בהצלחה.
    • כושר הבעה בכתב ובע"פ
    • יחסי אנוש טובים
    • ניקיון, סדר ויחס חם לילדים
    • ניסיון בעבודה עם ילדים – יתרון
    1. יחסי אנוש טובים ותודעת שירות;

    פרטים נוספים: רות 02-9969559

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד יום 25/07/2022

    הגשת מועמדות
  • work חונכים/ות לתלמיד בודד הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 30% – 70%

    מתח דרגות: 6-8 מינהלי

    תיאור התפקיד:

    סיוע שוטף בביה"ס לתלמיד אחד או שניים לכל היותר בעת ובעונה אחת.

    דרישות התפקיד:

    – 12 שנות לימוד

    – ניסיון בעבודה עם ילדים – יתרון
    – כושר הבעה בעברית
    – היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במקומות מסוימים, תשס"א -2001.

    *נדרשת הסכמת הורים.

    פרטים נוספים: רחל 02-9969541
    רות 02-9969559

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד יום 25/07/2022

    הגשת מועמדות
  • work מנהל תוכנית מחוברים לנערים/ות הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    התפקיד עד 31.12.22 אופציה להארכה
    דרוג חברה ונוער
    כניסה מיידית. 75% משרה

    תנאי סף:
    עדיפות לבעלי תואר ראשון
    אורנטציה וגישה לנוער
    ניסיון בעבודה עם נוער
    דרישות התפקיד
    תפקידי מנהל התכנית:
    א. אחריות על תכלול והפעלה של התוכנית ביישוב,
    ריכוז וועדת ההיגוי היישובית באופן שוטף.
    ב. אחריות על פעילותם השוטפת של המדריכים תחת הניהול
    וההנחיה המקצועית היישובית )קליטה, חינוך
    ורווחה(. כל יישוב בהתאם למבנה השירותים הקיים
    בו.
    ג. אחריות להפעלת המועדון ביישוב המכוון לספק תכניות
    ומעני פנאי חלופיים בעיקר בשעות הערב והלילה לבני
    הנוער המאותרים בתוכנית.
    ד. אחריות ליצירת קשר שוטף עם השירותים העירוניים
    הרלוונטיים להפעלת התוכנית, כולל תיאום והפניית
    בני הנוער לגורמי הטיפול השונים הנדרשים )כגון
    במסגרת אגף הרווחה- עו"ס נוער, קצין מבחן
    לנוער, באגף החינוך – יועץ בי"ס, קצין ביקור סדיר
    ועוד(.
    ה. אחריות ליצירת תשתית יישובית לעידוד פעילויות של
    הנערים העולים, משפחותיהם וגורמים נוספים בקהילה,
    שמטרתן הפחתת התנהגויות אנטי נורמטיביות:
    הקמת תוכנית חדשה במסגרת מחלקת נוער
    ראש גדול
    עבודה לפחות בשני ערבים בשבוע
    עבודה בצוות רב מקצועי

    קו"קו"ח ניתן לשלוח למייל:
    k4@kiryat4.org.il
    עד תאריך 30/7/22

    טלפון לבירורים:

    054-232-5275 שני

    הגשת מועמדות
  • work אב בית / איש תחזוקה בבית הספר גוונים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%
    דרוג דרגה: 5 – 7 מינהלי
    כפיפות: למנהלת בית הספר ולאחראית מטעם מח' חינוך
    פרטים: רחל כהן 02-9969541

    תיאור התפקיד:
    תחזוקת תשתיות בית הספר
    א. מתן מענה לפניות, עפ"י מידת דחיפותן בהנחיית מנהל ביה"ס – בנושא שכפולים, ציוד, נקיון, תחזוקה, תשתיות, ליקויים ותקלות בטיחותיות, בתחום ביה"ס.
    ב. טיפול בפניות שהתקבלו באופן עצמאי, או פניה לגורמים ומסמכים לפי הצורך.
    ג. נקיון ביה"ס והגשת דוחות שבועיים על מצב ניקיון ביה"ס.
    ד. השתתפות בניקיונות יסודיים של ביה"ס וחצר ביה"ס לפי הצורך.
    ה. פתיחה וסגירה של ביה"ס (שערים, כיתות לימוד, משרדים וחדרי שירות).
    ו. וידוא קיום הצלצולים על פי לוחות הזמנים שנקבעו.
    ז. התרעה בפני המנהל לגבי כל תקלה, המצריכה הזמנה של גורמים מקצועיים מתוך הרשות, או מחוצה לה.
    ח. מתן הנחיות וביצוע מעקב אחר טיפול בתקלות של הגורמים המקצועיים.
    ט. השתתפות בתחזוק ביה"ס ובהכנתו לקראת פתיחת שנת הלימודים לרבות סיוד, נקיון וכדומה.
    י. השתתפות בפעילויות שונות הנערכות בבי"ס אחר שעות הלימודים כגון – חגיגות, אסיפות הורים, ישיבות פדגוגיות וכיו"ב (בתמורה לשעות אלה, תהא זכאי ל-8 ימי חופשה פנימית בנוסף למכסת החופשה השנתית הרגילה – החופשה הפנימית תנוצל רק בימי חופשת החגים ופגרת הקיץ).
    י"א. שליחויות שונות עפ"י הנחיית המנהל.

    2. אספקה והתקנת ציוד בבית הספר
    א. תיקון ציוד וריהוט ואספקת ציוד חלופי.
    ב. אספקת ציוד מתכלה ובלתי מתכלה.
    ג. התקנת ציוד נדרש (כגון תאורה, ציוד חשמל ועוד), או פניה לגורמי מקצוע לצורך התקנה.
    ד. אחסון הציוד במקומות הייעודים.
    ה. רישום מסודר של ציוד שהותקן, או נגרע ועדכון מנהל ביה"ס.

    3. סיוע בשמירה על בטיחות המתקנים בביה"ס
    א. ביצוע משימות בהתאם להנחיות קב"ט מוס"ח.
    ב. הצבת שילוט מוגדר המתריע בפני סכנה.
    ג. תחימת אזור ביצוע עבודות כתחום סכנה.
    ד. בדיקת שלמותם של מתקני המשחק במתחם ביה"ס.

    דרישות התפקיד:
    בעל יוזמה אישית
    מאמץ פיזי
    עבודה עם ילדים

    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    קורות חיים ותעודות השכלה,
    יש להעביר עד לתאריך 25/05/2022
    למייל k4@kiryat4.org.il

    הגשת מועמדות
  • work מדריך/ות תוכנית מחוברים לנערים/ות הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    50% משרה
    דרוג חברה ונוער
    התפקיד עד 31.12.22 אופציה להארכה

    תנאי סף:
    עדיפות לבעלי תואר ראשון
    ידיעת השפה קוקי או מיזו
    אורנטציה וגישה לנוער
    ניסיון בעבודה עם נוער

    דרישות התפקיד:
    בעלי מכוונות חברתית גבוהה.
    ב. בעלי ניסיון עם תכניות לנוער, בעדיפות תכניות
    לנוער עולה
    ג. יכולת לעבודה בצוות מונחה.
    ד. עבודה בשעות לא שגרתיות במוקדי רחוב שונים.
    ה. עדיפות לבעלי ניסיון ולימודים רלוונטיים, ניסיון
    בהדרכת נוער עולה ו/או נוער מתגודד ו/או בתפקידי
    פיקודי.
    )5 )מדריכי הרחוב יהיו אחראים על כל התהליך החל משלב
    המיפוי והאיתור דרך יצירת קשר ואמון, בניית תכנית,
    יישומה והמעקב אחרי התקדמותה.
    ראש גדול
    עבודה בשעות לא שגרתיות וסופש
    חשיבה מערכתית
    קו"ח ניתן לשלוח למייל:
    k4@kiryat4.org.il
    עד תאריך 15/8/22

    טלפון לבירורים:

    שני 054-232-5275

    הגשת מועמדות
  • work רכז/ת מעורבות חברתית הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%-100%
    דרוג דרגה: חינוך חברה ונוער
    כפיפות: כפיפות מנהלתית למנהל מחלקת נוער וצעירים, כפיפות מקצועת למנהל התוכנית במשרד לשוויון חברתי.

    תיאור התפקיד:
    ריכוז והפעלה של תוכנית לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים למען הקהילה בתחומי קרית ארבע.

    תחומי אחריות:
    1. ריכוז התהליכים לגיבוש מדיניות הפעולה ברשות המקומית בנוגע לפיתוח, הקמה והפעלה של תכנית המשרד לשוויון חברתי לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים למען הקהילה.
    • איסוף מידע ונתונים עדכניים על כלל הצעירים ביישוב ובנית בסיס נתונים ממוחשב.
    • ניתוח מידע ועיבודו לכדי תכנית העבודה השנתית.
    • תיאום בין כלל הגורמים הרלוונטיים לקידום התוכנית.
    2. הוצאה לפועל של תכנית העבודה השנתית ועמידה ביעדים שנקבעו במסגרתה.
    • יישום מפגשי צעירים.
    • מתן הדרכה והכוונה לצעירים המשתתפים בפעילות בתחום.
    • מעקב ובקרה אחר פעילות הרשות בתחום.
    • מתן דיווחים שוטפים על הפעילות למשרד לשוויון חברתי ולממונים ברשות המקומית.
    • ניהול תקציב גיוס שותפים ומשאבים.

    תנאי סף:
    בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמאים בחוץ לארץ – עדיפות לבוגרי מדעי החברה/הרוח/החינוך/עבודה סוציאלית.

    דרישות ניסיון:
    ניסיון מקצועי –
    בעל ניסיון של שנה אחת לפחות בייזום והובלת פרויקטים חברתיים.
    ניסיון ניהולי –
     בעל ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות מתנדבים, ועבודה עם אוכלוסיית הצעירים.

    דרישות נוספות:
     עבודה בשעות לא שגרתיות,
     עבודה עם צעירים.
     היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ,אינטרנט.
     העדר עבר פלילי העדר רישום עבירות מין.
     מקום מגורים: עדיפות לתושב היישוב או מתגורר בסמיכות לרשות המקומית.

    פרטים נוספים: שני דדון 054-2325275
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד תאריך 06/07/2022

    הגשת מועמדות
  • work עו"ס התמכרויות הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%

    דירוג העו"ס: דרגה י' עד ח'

    התחלת עבודה 1/7/22

    תיאור התפקיד
    • אחראי למתן טיפול על רצף ההתמכרות לסמים, אלכוהול, הימורים והתמכרות התנהגותית למבוגרים 18+
    • מטפל במטרה לשפר את תפקודם האישי, המשפחתי, והחברתי ע"י ייעוץ, טיפול פרטני ישיר ועקיף והפניה למסגרות ושירותי טיפול רלוונטיים.
    • ייזום פעולות איתור, בדיקת צרכים וסוגי המענים הנדרשים לאוכלוסיית יעד זו, קיום מפגשים ושיחות עם לקוחות נפגעי סמים.
    • מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום פיתוח שירותי טיפול באוכלוסיות היעד של מוסדות אלו.
    • אחריות לריכוז המידע על המטופלים והעברתו ליחידה לטיפול נפגעי סמים.
    • ריכוז ושיווק נושא קידום גיוס משאבים וקיום פעולות מיוחדות למען אוכלוסיות נפגעי הסמים.
    דרישות התפקיד:
    · תואר ראשון בעבודה סוציאלית.
    • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
    • יכולת עבודה בצוות.
    • יחסי עבודה טובים.
    • גמישות בשעות העבודה.
    • יכולת עבודה בתנאי לחץ
    • נסיון בתחום -יתרון
    • מוכנות לצאת ללימודים בתחום

    על המועמד העונה לדרישות התפקיד לשלוח קורות חיים, בצירוף תעודות המעידות על השכלה והמלצות באמצעות דואר אלקטרוני masha@kiryat-arba.muni.il עד לתאריך 30.6.22
    טלפון לבירורים: 029969526

    המודעה פונה לגברים ונשים כאחד

    הגשת מועמדות
  • work עו"ס לטיפול בנוער על הרצף הסיכוני הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 82% משרה
    דרוג ודרגה: דרוג עו"ס (י"א-ט')

    התחלת עבודה 1/7/22.

    תיאור התפקיד:

    1. ריכוז תחום הנוער בסיכון בגלאי 12-18 מחלקה
    2. הדרכת ולווי צוותי משנה בטיפול בתחום נוער בסיכון
    3. בניית תכנית טיפול, כתיבת דוחות, תכנון יעדים טיפוליים לקידום האוכלוסיה בסיכון ולמימוש הפוטנציאל האישי בהתאם להנחיה המקצועית, הבאת מקרים לוועדות לתכנון טיפול והערכה לנוער.
    4. עבודה ישירה פרטנית וקבוצתית. שימוש בכלים טיפוליים.
    5. קיום מעקב והערכה מתמדת אחר התקדמות הטיפול בהתאם ליעדים בתכנית.
    6. עבודה עם גורמים מקצועיים שונים באגף ומחוצה לו.

    דרישות התפקיד:
    השכלה:
    • תואר ראשון בעבודה סוציאלית
    • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
    • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם נוער.
    כישורים אישיים:
    1. תקשורת בין אישית טובה עם גורמים בקהילה ומחוצה לה.
    2. בעל/ת מוטיבציה ללמידה והתמקצעות.
    3. בעל יכול הבעה בכתב ובע"פ בשפה העברית.
    4. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי.
    5. שליטה במערכות ממוחשבות כולל אופיס.

     

    על המועמד העונה לדרישות התפקיד לשלוח קורות חיים, בצירוף תעודות המעידות על השכלה והמלצות באמצעות דואר אלקטרוני masha@kiryat-arba.muni.il עד לתאריך 30.6.22
    טלפון לבירורים: 029969526

    המודעה פונה לגברים ונשים כאחד

    הגשת מועמדות
  • work עו"ס לטיפול בנוער בסיכון בתוכנית "יש מצ"ב" הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף המשרה: 60%-75%
    דרוג ודרגה: דרוג עו"ס (י"א-ט')

    התחלת עבודה 1/7/22.

    תיאור תפקיד:
    1. יצירת קשר והובלת תהליכים טיפוליים עם נוער, כולל עבור בני נוער בשימוש בחומרים משני תודעה בגילאי 12-18.
    2. בניית תכנית טיפול, פרטנית וקבוצתית, לנוער בסיכון.
    3. כתיבת דוחות, תכנון יעדים טיפוליים לקידום האוכלוסיה בסיכון ולמימוש הפוטנציאל האישי בהתאם להנחיה המקצועית, הבאת מקרים לוועדות לתכנון טיפול והערכה לנוער.
    4. עבודה כעו"ס, עם צוות רב מקצועי
    5. איתור נוער בסיכון, שאינו נמצא בקשר עם השרות לנוער בסיכון, והנגשת השרותים עבורם.
    דרישות התפקיד:
    השכלה:
    • תואר ראשון בעבודה סוציאלית
    • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
    כישורים אישיים:
    1. תקשורת בין אישית טובה עם גורמים בקהילה ומחוצה לה.
    2. בעל/ת מוטיבציה ללמידה והתמקצעות.
    3. בעל יכול הבעה בכתב ובע"פ בשפה העברית.
    4. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי.
    5. נכונות לעבודה בשעות אחה"צ.
    6. שליטה במערכות ממוחשבות כולל אופיס.

     

    על המועמד העונה לדרישות התפקיד לשלוח קורות חיים, בצירוף תעודות המעידות על השכלה והמלצות באמצעות דואר אלקטרוני masha@kiryat-arba.muni.il עד לתאריך 30.6.22
    טלפון לבירורים: 029969526

    המודעה פונה לגברים ונשים כאחד

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת שפ"ח הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 85%
    דירוג: פסיכולוגים
    כפיפות: מנהלתית – מנהל אגף חינוך
    מקצועית – פסיכולוג המחוזי במשרד החינוך

    תיאור תפקיד:
    מתווה מדיניות פסיכולוגית חינוכית ברשות המקומית בהתאם להנחיות שפ"י (השירות הפסיכולוגי ייעוצי של משרד החינוך) ולצרכי הרשות המקומית ובכפוף לדין הקיים.
    אחראי לניהול, הפעלה, פיתוח מקצועי ומנהלי של השירות הפסיכולוגי החינוכי ברשות לצורך קידום ומתן שירותי בריאות נפש למערכת החינוך ולקהילה בשגרה ובחירום.

    תנאי סף:
    השכלה ודרישות מקצועיות:
    (1) בעל תואר "מוסמך" ומעלה בפסיכולוגיה, רצוי בפסיכולוגיה חינוכית, או בפסיכולוגיה קלינית של הילד מהארץ, או מחו"ל שהוכר על ידי וועדת הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל.
    (2) רישום בפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות
    (3) בעל תואר מומחה בפסיכולוגיה חינוכית עדיפות לפסיכולוג חינוכי מומחה – מדריך.
    דרישות ניסיון:
    (1) ניסיון מקצועי: ניסיון מוכח בשירות פסיכולוגי חינוכי במשך 6 שנים לפחות.
    (2) ניסיון ניהולי: עדיפות לבעל ניסיון מוכח בהובלה מקצועית ברמת שפ"ח ו/או ברמת שפ"י (מחוזית / ארצית)
    (3) עדיפות לבוגרי / לומדי הכשרת מנהלים של שפ"י
    דרישות נוספות:
    • שפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות הOFFICE .
    • רישום מקצועי – רישום בפנקס הפסיכולוגים בהתאם לסעיף 12 לחוק הפסיכולוגים
    • רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
    • עבודה תחת לחץ.
    • ייצוג הרשות בפורומים מקצועיים.

    פרטים נוספים: יוחנן 052-5346505

    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה
    יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 16/04/2022

     

    הגשת מועמדות
  • work מפקח/ת + רכז/ת רישוי עסקים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה הכוללת: 60%
    דרוג דרגה: 5 – 8 מינהלי
    כפיפות: למנכ"ל המועצה
    ייעוד התפקיד
    פיקוח ואכיפה של יישום החקיקה בתחום רישוי עסקים ופיקוח על אכיפת חוקי העזר העירוניים ושמירה על הסדר הציבורי, טיפול מינהלי בבקשות לרישוי עסקים.

    תיאור התפקיד:
    • בדיקה, טיפול וליווי של הבקשות לקבלת רישיון עסק לעסקים חדשים כולל הנפקת רישיונות והיתרים.
    o בדיקת הבקשות והתכניות שצורפו לבקשה, כולל בדיקה במקום העסק.
    o אימות תכניות ההגשה מול המצב הקיים בעסק.
    o ביקורת תברואתית (סניטרית באזור העסק, בדיקת התאמה לדרישות ולהוראות הדין הקיים.
    o מסירת עותק מדרישות הביקורת לבעלי עסקים והחתמתם על קבלת הדרישה
    o מתן המלצות למתן/אי מתן רישיון.
    o המלצה על תנאים מוקדמים לפני מתן רישיון
    • בקרת עמידת העסק בדרישות ובהוראות הדין הקיים לרבות עריכת ביקורות חוזרות בעסקים, הכנת דו"ח ביקורת וניהול מעקב אחר המצב התברואתי, בעלות, מבנה ומהות העסק.
    o עריכת ביקורות חוזרות בעסקים, בעקבות הגשת בקשה לחידוש רישיונות.
    o הכנת דו"ח ביקורת, כולל ביצוע בירורים להשלמת פרטים נדרשים.
    o ניהול מעקב אחר המצב התברואתי, בעלות, מבנה ומהות העסק.
    • אכיפת החוקים והתקנות, בהתאם להוראות הדין הקיים.
    o איתור עסקים חדשים טעוני רישוי בשטחי הרשות המקומית.
    o עריכת ביקורות בעסקים הנחשדים כפועלים ללא רישיון עסק, וטיפול בהתאם למצב ולחוק הקיים./
    o הכנת דו"ח מקדמי לשימוע לפני צו הפסקה מנהלי לעסקים. ד. הכנת טיוטות לכתבי אישום בצירוף ראיות וחוות דעת מקצועיות, עבור הלשכה המשפטית.
    o מתן עדויות בערכאות שיפוטיו.
    o עריכת ביקורת בעסק אשר קיבל רישיון, והנפקת דוח דרישה לתיקון ליקויים.
    • תיעוד פעילות הפיקוח במערכות המחשב ובתיקים.
    o הקלדה ותיעוד של פעילות הביקורת והאכיפה במערכות המחשב.
    o תיוק מסמכי ביקורת, דו"חות למשפט וכיוצ"ב בתיקי העסק
    o הכנת דו"חות תקופתיים לממונים
    • קבלת קהל

    תנאי סף:

    • השכלה תיכונית
    • המפקח יחויב לעבור הכשרת מפקחי רישוי עסקים לצורך הסמכתו לתפקיד בטרם מינויו בפועל.
    • המפקח יחויב לסיים בהצלחה את הקורסים רישוי עסקים שלב א' (הכשרה בסיסית ברישוי עסקים) ושלב ב' -קורס רישוי עסקים בהתמחות בעסקי מזון או קורס לעובדי בריאות הסביבה) בפיקוח משרד הבריאות (לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו)
    • שפות – שליטה בשפה העברית. שפות נוספות בהתאם לצורך.
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות הOFFICE
    • רישיון נהיגה – בתוקף.
    • רישום פלילי – לא הורשע בעבירה שמפאת מהותה ,חומרתה או נסיבותיה אין הוא ראוי ,לדעת הגורם המסמיך כאמור באותם סעיפים קטנים ,לפי העניין ,לשמש מפקח;
    • לעובד מלאו 21 שנה
    • אזרח או תושב קבע בישראל

    כישורים אישיים:
    ייצוגיות, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות, אסרטיביות, נשיאה באחריות, קבלת סמכות,
    כושר גופני המאפשר הליכה וריצה באירועים רגליים ובמשימות שגרה.
    ההעסקה מותנית באישור המועמד/ת ע"י משטרת ישראל.
    פרטים נוספים: מור נחמיאס 02-9969505
    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה
    יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 16/04/2022

    הגשת מועמדות
  • work ממלאות מקום יומיות בגנים ובצהרוני הגנים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים:

    רות היזמי 053-7706822

    הגשת מועמדות
  • work סייע/ת רפואית לגן בלב הקריה הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים:

    רות היזמי 053-7706822

    הגשת מועמדות
  • work לאגף החינוך בקריית ארבע- חונכים לפרוייקט "צומחים יחד" הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    חונכות פרטנית לתלמידים תושבי הקריה.

    בין שעתיים ל12 שעות שבועיות.

    העסקה דרך חברה חיצונית.

    לפרטים תפארת: 02-9969536

    הגשת מועמדות
  • work מלווה הסעות על בסיס שעתי הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים נוספים: רחל כהן 053-2400474

    הגשת מועמדות
  • work מ"מ יומיות לסייעות בגנים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים נוספים: היזמי רות

    053-7706822

    הגשת מועמדות
  • work מ"מ יומיים לעובדי ניקיון בתי ספר הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50% – 100%

    דירוג דרגה: 4 – 6 מינהלי

    לפרטים נוספים: רחל כהן 053-2400474

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת יחידת הגיל הרך (לידה עד שלוש) הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    דרגת המשרה ודירוגה: חינוך חברה ונוער
    היקף העסקה: 100%
    כפיפות: מנהל אגף חינוך

    תיאור תפקיד:
    ריכוז תחום הגיל הרך על כל היבטיו השונים על מנת שיתאפשר קידום הרצפים החינוכיים
    והטיפוליים ברשות ושותפות בפיתוח ויישום המדיניות של הרשות, ויצירת שותפויות, מנגנונים
    ושגרות עבודה עם כל הנוגעים בדבר.
    עיקרי התפקיד:
    • יישום המדיניות הרשותית בהלימה למדיניות משרדי החינוך.
    • מיפוי המסגרות ביישוב הנכללות בשותפות עם משרד החינוך.
    • בניית מנגנוני עבודה ויצירת נהלים סדורים בין בעלויות וארגונים לבין פיקוח במחוז וברשויות שיבטיחו רצף ואיכות טיפול מגיל לידה עד שש.
    • מיפוי (בשיתוף משרד החינוך) תכלול, מעקב ובקרה של מכלול הצרכים ברשות המקומית, יצירת ממשקי עבודה לקידום מענים שונים בתחום הגיל הרך.
    • עבודה משותפת עם הגורם המקצועי באגף החינוך לצורך, תיאום, סנכרון ובניית שיתופי פעולה בין כלל הגורמים הרלוונטיים.
    • שותפות בצוות פורום גיל רך רשותי הכולל כל הגופים והארגונים הפועלים בתחום הגיל הרך, ברמה המערכתית.
    • סיוע מקצועי בשלב היערכות לחירום של מכלול החינוך הרשותי נהלים, תרגילים, ואימונים בזמן השגרה והשתתפות וסיוע למנהל- מכלול החינוך/צוותים עירוניים בזמן/שעת החירום.
    • תחומי אחריות נוספים שיתווספו בהתאם להנחיות משרד החינוך.

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    1 .היכרות עם תחום התפתחות הילד, וההורות בגיל הרך ומגמות עדכניות בתחום.
    2 .היכרות עם המסגרת הנורמטיבית, נהלים ותקנות רלוונטיים לתחום גיל הרך.
    3 .תקשורת בין אישית מעולה וכישורי עבודת צוות.
    4 .יכולות ארגון וניהול ברמה גבוהה.
    5 .היכולת לעבוד במגוון ממשקי עבודה לרבות ניהול שותפויות.
    6. ייזום, ניהול, מעקב, בקרה והערכה של תכניות, אחריות לתכנון וביצוע משימות.
    7 .ניהול צוותים, הנעתם והנחייתם.
    8 .עבודה בסביבות מתוקשבות מבוססות נתונים, מידע וידע.
    9 .אסרטיביות ומנהיגות.
    10 .גמישות מחשבתית ופרגמטיות.

    תנאי סף:

    השכלה ודרישות מקצועיות:

    א. בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. בתחומים הבאים: חינוך, רווחה, בריאות ומדעי החברה. עדיפות להתמחות בגיל הרך, עדיפות לתואר המשלב לימודי גיל רך

    או מי שנתקיימו בו כל אלה:
    1. בידו שתי סמיכות לרבנות מרבנים שהכירה בהם לצורך זה הרבנות הראשית בישראל;
    2. בידו אישור שלמד תכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש שנים לפחות לאחר הגיעו לגיל שמונה עשרה; –
    3. עבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל.

    דרישות ניסיון:

    בעל ניסיון מקצועי של 3 שנים בעבודה עם גילאי לידה עד שלוש גיל הרך
    בעל ניסיון ניסיון ניהולי או ניסיון בהדרכה או פיקוח חינוכי
    יינתן יתרון להיכרות עם עבודה בתוך רשויות מקומיות.

    דרישות נוספות:
    • שפות עברית ואנגלית ברמה טובה
    •יישומי מחשב היכרות עם תוכנות הOFFICE .
    • היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש -עמה קלון.

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

    •איזון בין צרכי מערכת החינוך המקומית לבין אילוצי תקציב.
    •עבודה בשעות לא שגרתיות.

    פרטים נוספים: מנכ"ל המועצה אורי חבר בטל' 029969505

    המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.

    מועמדים בעלי מוגבלויות זכאים לקבלת התאמות הנדרשות להם מחמת מוגבלותם בהליכי הקבלה לעבודה.

    תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית אם המועמד/ת בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

    קורות חיים, אישורים, המלצות ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"לk4@kiryat4.org.il :
    עד ליום 20/08/2022


    יש ללחוץ על שליחה פעם אחת בלבד ולהמתין להודעת האישור לפני סגירת החלון!