המןעצה המקומית מחפשת אותך. ניתן להיכנס ולצפות במגוון המשרות הפנויות ולהגיש מועמדות למשרה רלוונטית. נשמח לראותך בין המצטרפים החדשים לשורותינו

להגשת מועמדות יש למלא את השאלון, ולצרף אותו בנוסף לקורות החיים

מצאו את המשרה המתאימה לכם
  • work מדריכ/ת מוגנות במרחב הציבורי (מדמ"ץ) הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 20% – 50%

    דרוג דרגה: חינוך חברה ונוער

    כפיפות:  למנהל התכנית היישובי

    מטרות

    1. הגדלת הנוכחות הבוגרת במרחבים הציבוריים ברשות המקומית.
    2. הפעלת מענים של "מגרשים מוארים" במרחב הציבורי.
    3. הגדלת שיעור בני הנוער המאותרים ומופנים לשירותים שמציעה הרשות המקומית.

    תיאור התפקיד:

    1. המדמ"ץ לומד ומכיר את המאפיינים והצרכים במקום הנבחר בו שובץ לפעילות.
    2. מארגן ילדים במגרשי ספורט ציבוריים בשכונות ובאזורים נבחרים למשחק כדורגל או לפעילות מובנית אחרת.
    3. מאתר ילדים ובני נוער במצבי סיכון ומצוקה וחושף בפניהם את גורמי היעוץ והטיפול הרלוונטיים בקהילה.
    4. מעודד ילדים ובני נוער להשתלב בתכנית החינוך הבילתי פורמאלי שמציעה הרשות המקומית.
    5. שותף לפעילות "זירות לילה" לרבות חלק מצוות ניידת פנאי ווועדות פורומים רלוונטיים לתיאום והעברת מידע בין גורמים הפועלים בקרב בני נוער וסיכון.
    6. משתלב בפעילות "קיץ בטוח" של הרשות המקומית ובניידת פנאי.

    תנאי סף:

    1. בעל ניסיון של לפחות שנה בהדרכת ילדים ובני נוער / עבודת רחוב.
    2. בעלי יכולת תקשורת טובה עם ילדים ובני נוער.
    3. עבודה בשעות הערב והלילה.
    4. תואר ראשון – יתרון.

     

    דרישות נוספות:  העדר עבר פלילי העדר רישום עבירות מין.

     

    פרטים נוספים: אורית מורעלי 052-3911549

     

    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה

    יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד יום 23/03/2021

    הגשת מועמדות
  • work מזכיר/ת בית ספר הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

     

    היקף משרה:   15%

    דרוג דרגה:     7 – 9 מינהלי

    כפיפות:         למנהלת בית הספר ולאחראית מטעם מח' חינוך

    פרטים:          רחל כהן 02-9969541

     

    תיאור התפקיד:

    ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודות ביה"ס ולהנחיות מנהלת ביה"ס.

    • ניהול תיקי עובדי בית הספר
    • עדכון ובקרה של מערכת השעות בביה"ס במערכת ניהול בתי הספר (להלן מנב"ס)
    • רישום תלמידים
    • הכנת תעודות לתלמידי בית הספר
    • ניהול מסמכים ודואר בית הספר
    • מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר
    • ניהול הפעילות של מנהל בית הספר
    • תפעול פרויקטים ייחודיים
    • ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר.

     

    דרישות התפקיד:

    ידע בתכנות office

    יכולת ניהול וארגון

    יכולת לקיים תקשורת תקינה ויחסי אנוש חיוביים.

    יכולת לשיתוף פעולה בעלי תפקידים, מוסדות וארגונים.

    בעל יוזמה אישית

     

     

    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

     

    קורות חיים ותעודות השכלה,

    יש להעביר עד לתאריך 23/03/2021  ז' בניסן התשפ"א

    למייל k4@kiryat4.org.il

  • work חונכים/ות לתלמיד בודד הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

     

    היקף משרה: 10%-75%

     

    מתח דרגות: 6-8 מינהלי

     

    תיאור התפקיד:

     

    סיוע שוטף בביה"ס לתלמיד אחד או שניים לכל היותר בעת ובעונה אחת.

     

    דרישות התפקיד: –     12 שנות לימוד

    • ניסיון בעבודה עם ילדים – יתרון
    • כושר הבעה בעברית
    • היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במקומות מסוימים, תשס"א -2001.

     

    *נדרשת הסכמת הורים.

     

     

    פרטים נוספים:   רחל 02-9969541

    רות 02-9969559

     

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

     

     

    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 23/3/21

     

    הגשת מועמדות
  • work פקח/ית רישוי עסקים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    תיאור התפקיד: מפקח/ת רישוי עסקים

    כפיפות ארגונית : מנכ"ל המועצה

     היקף משרה 60%

     מתח דרגות: 5-8

     

    ייעוד התפקיד

    פיקוח ואכיפה של יישום החקיקה בתחום רישוי עסקים ופיקוח על אכיפת חוקי העזר העירוניים ושמירה על הסדר הציבורי.

     

    תיאור התפקיד:

    • בדיקה וליווי של הבקשות לקבלת רישיון עסק לעסקים חדשים
    • בקרת עמידת העסק בדרישות ובהוראות הדין הקיים לרבות עריכת ביקורות חוזרות בעסקים, הכנת דו"ח ביקורת וניהול מעקב אחר המצב התברואתי, בעלות, מבנה ומהות העסק.
    • אכיפת החוקים והתקנות, בהתאם להוראות הדין הקיים
    • תיעוד פעילות הפיקוח במערכות המחשב ובתיקים
    • מענה לפניות תושבים, בעלי עסקים וגורמים רלוונטיים אחרים בכתב לרבות, בדיקת תוספות בנייה ונכסים לצורך חיוב ארנונה בהתאם לסמכותו ולהנחיות מנהל יחידת הגבייה.
    • בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים וחוק עזר חנייה (העמדת רכב וחנייתו)
    • שמירה על הסדר הציבורי לרבות ביצוע משימות שמירה ו/או סדרנות עפ"י הנחיות המנהל
    • אחראי לביצוע משימות המתקבלות מהמוקד העירוני
    • איתור מפגעים בעיר דיווח וטיפול בהם לרבות ביקורות על מפגעים בחצרות בתים
    • ביצוע משימות אכיפה ופעילות פיקוח שוטפות במסגרת השיטור העירוני, בשיתוף עם מחלקות העירייה
    • עבודה במערכת ואפליקציית crm  עירונית ניהול וטיפול במשימות

     

    תנאי סף: 

    • השכלה תיכונית
    • רישיון נהיגה בתוקף לרכב פרטי (B)
    • על המועמד/ת להשתתף ולסיים קורס רישוי עסקים,לא יאוחר משנתיים מקליטתו
    • אישור משטרה להעסקת המועמד/ת (ראה/י סעיף 1)
    • העדר הרשעה בעבירה שבשל אופיה, חומרתה, או נסיבותיה אין המועמד/ת ראוי/ה לשמש בתפקיד (ראה/י הערה 2)

     

     

    כישורים אישיים:
    ייצוגיות, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות, אסרטיביות, נשיאה באחריות, קבלת סמכות.

     

    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 23/3/21

     

     

  • work מדר"צ (מדריכ/ה- ראש צוות) הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    מחלקה: רווחה ושירותים חברתיים.
    כפיפות ארגונית: מנהלת מחלקת רווחה ושירותים חברתיים.
    דירוג המשרה: עו"ס
    דרגה: ז'-ה'
    היקף משרה: 75%

    דרישות התפקיד- תנאי סף:
    א. השכלה: עו"ס בעל/ת תואר בוגר/ת בעבודה סוציאלית.
    ב. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
    ג. רישום פלילי היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.
    ד. ותק מקצועי של למעלה מ-3 שנים בעבודה סוציאלית במחלקה לשירותים חברתיים.
    ה. בוגר/ת קורס מדריכים/ ראשי צוות או סיום לימודי מ.א במגמת הדרכה מוכרת וקבלת תעודת מדריך מוסמך מהמשרד.

    תיאור התפקיד:
    – חבר/ה בצוות הבכיר של המחלקה.
    – ממונה על עו"ס מתחומי מיומנות שונים בטיפול באוכלוסיות יעד שונות.
    – הנחייה, הדרכה וייעוץ לעו"ס בעבודה המקצועית ובמקרים מיוחדים, באישור מנהלת המחלקה, תיאום הדרכה/ייעוץ מקצועיים.
    – הנחיית העובדים בצוות בתכנון עבודתם וביצועה בהתאם.
    – הנחייה והדרכת צוות העובדים בקביעת אוכלוסיית היעד, סדר עדיפויות בטיפול בפונים, מטרות מקצועיות, דרכי התערבות והערכתם בהתאם.
    – הערכה תקופתית בכתב הכוללת תפקוד ויכולת מקצועית של כל עובד בצוות (לפחות אחת לשנה).
    – אחריות על פיתוח וקידום אישי-מקצועי של כל העובדים בצוות בתאום עם המנהלת תוך התאמה לצרכי אוכלוסיית היעד.
    – אחריות לתאום וייצוג המחלקה עם שירותים חברתיים נוספים הפועלים באותו אזור, בהתאם להחלטת מנהלת המחלקה.
    – יוזמה של פעולות לפיתוח וקידום השירותים האישיים והקהילתיים לאוכלוסייה באזור בהתאם לצורך, עיסוק בטיפול ישיר והחלפת עו"ס חברי צוות בהעדרם.
    – אחריות על מתן השרות ע"י הצוות לפונים ואוכלוסייה באזור גאוגרפי מוגדר.
    – שותפות בקביעת מדיניות המחלקה ותכנית העבודה הנקבעת עפ"י מדיניות המשרד.
    – אחריות לביצוע תכנית העבודה של המחלקה.
    – אחריות למתן הדרכה מקצועית ומנהלתית לעובדים הסוציאליים בצוות.
    – אחריות לתכנון ארגון, ניהול וביצוע העבודה בצוות ולהערכת פעולות אלה.
    – אחריות לתפקיד מקצועי ומנהלי ולקידום של כל עובדי הצוות.
    – אחריות לתכנון התקציב, להקצאתו לאחר אישורו ולפיקוח על ביצוע תקין.
    – הגשה למנהלת המחלקה, בפרקי זמן קבועים, תכניות עבודה בכתב המתייחסות לעבודת הצוות ולניצול הזמן.
    – ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום במסגרת עבודת המועצה, ע"פ הנחיות הממונים הישירים והנחיות הנהלת המועצה.
    – זמינות וכוננות (טלפונית ופיזית ובכל צורה שתידרש) למתן מענה ולטיפול בכל הנוגע לעבודת המועצה, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה, הן לצרכי שגרה והן לצרכי חירום.
    – ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה

    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 1.5.21

    הגשת מועמדות
  • work עו"ס לטיפול בנפגעי סמים התמכרויות הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    כפיפות – מנהלת מחלקת רווחה ושירותים חברתיים
    היקף משרה – 100%
    שכר – דרגה י-ח דרוג עו"ס

    תיאור התפקיד:
    1. אחראי למתן טיפול לאנשים על רצף התמכרות לסמים, אלכוהול, הימורים והתמכרות התנהגותית.
    2. טיפול בלקוחות במטרה לשפר את תפקודם האישי, משפחתי וחברתי על ידי ייעוץ, טיפול פרטני ישיר ועקיף והפניה למסגרות טיפול רלוונטיים.
    3. הטיפול ניתן על פי שיטות ומיומנויות המקובלות במקצוע.
    4. מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום, פיתוח שירותי טיפול לאוכלוסיית היעד.
    5. נותן שירותי טיפול ומילה לאנשים על רצף התמכרות.
    6. משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות.
    7. משתתף בועדות ובדיונים בהתאם להנחיות הממונים.
    8. מפעיל חוקים ותקנות רלבנטיים לצורכי ההתערבות.

     

    השכלה: תואר BA בעבודה סוציאלית

    ניסיון: ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה טיפולית בתחום התמכרויות בפרט ובמשפחה.

    דרישות התפקיד:
    – עובד סוציאלי בעל תעודת בוגר בעבודה סוציאלית.
    – רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
    – התחייבות לעבור קורס לטיפול בנפגעי התמכרויות אשר מוכר ע"י משרד הרווחה לאחר תהליך הקבלה,
    סיום הקורס וקבלת תעודה הינם תנאי להמשך העסקתו של העובד.
    – עבודה פעמיים בשבוע בשעות אחה"צ והערב

    כישורים אישיים: אמינות ומהימנות אישית, יכולת עבודה בצוות רב מקצועי, יכולת למידה עצמאית, מיומנויות בין אישיות וטיפוח יחסים בין אישיים.

    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 1.5.21

    הגשת מועמדות
  • work רכז/ת מעורבות חברתית הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 100%

    דרוג דרגה: חינוך חברה ונוער

    כפיפות: כפיפות מנהלתית למנהל מחלקת נוער וצעירים, כפיפות מקצועת למנהל התוכנית במשרד לשוויון חברתי.

     

    תיאור התפקיד:

    ריכוז והפעלה של תוכנית לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים למען הקהילה בתחומי קרית ארבע.

     

    תחומי אחריות:

    1. ריכוז התהליכים לגיבוש מדיניות הפעולה ברשות המקומית בנוגע לפיתוח, הקמה והפעלה של תכנית המשרד לשוויון חברתי לקידום מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים למען הקהילה.
      • איסוף מידע ונתונים עדכניים על כלל הצעירים ביישוב ובנית בסיס נתונים ממוחשב.
      • ניתוח מידע ועיבודו לכדי תכנית העבודה השנתית.
      • תיאום בין כלל הגורמים הרלוונטיים לקידום התוכנית.
    2. הוצאה לפועל של תכנית העבודה השנתית ועמידה ביעדים שנקבעו במסגרתה.
      • יישום מפגשי צעירים.
      • מתן הדרכה והכוונה לצעירים המשתתפים בפעילות בתחום.
      • מעקב ובקרה אחר פעילות הרשות בתחום.
      • מתן דיווחים שוטפים על הפעילות למשרד לשוויון חברתי ולממונים ברשות המקומית.
      • ניהול תקציב גיוס שותפים ומשאבים.

    תנאי סף:

    • בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמאים בחוץ לארץ – עדיפות לבוגרי מדעי החברה/הרוח/החינוך/עבודה סוציאלית.

     

    דרישות ניסיון:

    ניסיון מקצועי –

    • בעל ניסיון של שנה אחת לפחות בייזום והובלת פרויקטים חברתיים.

    ניסיון ניהולי –

    • בעל ניסיון של שנה לפחות בניהול צוות מתנדבים, ועבודה עם אוכלוסיית הצעירים.

     

    דרישות נוספות:

    • עבודה בשעות לא שגרתיות,
    • עבודה עם צעירים.
    • היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ,אינטרנט.
    • העדר עבר פלילי העדר רישום עבירות מין.
    • מקום מגורים: עדיפות לתושב היישוב או מתגורר בסמיכות לרשות המקומית.

     

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה, יש לשלוח לדוא"ל  k4@kiryat4.org.il  עד יום 01/05/21

    הגשת מועמדות


    יש ללחוץ על שליחה פעם אחת בלבד ולהמתין להודעת האישור לפני סגירת החלון!