המןעצה המקומית מחפשת אותך. ניתן להיכנס ולצפות במגוון המשרות הפנויות ולהגיש מועמדות למשרה רלוונטית. נשמח לראותך בין המצטרפים החדשים לשורותינו

להגשת מועמדות יש למלא את השאלון, ולצרף אותו בנוסף לקורות החיים

מצאו את המשרה המתאימה לכם
  • workרכזות ואם בית למועדוניות- דרך העמותה לקידום החינוך

    אם את/ה ראש גדול ומפעמת בך תחושה של שליחות בוא/'

    להשפיע ולעצב עתידם של ילדים

    דרושות/ים למועדוניות

    רכזות ואם בית

    למועדוניות רווחה וחינוך לילדים בגלאי בית הספר היסודי הפועלת חמישה ימים בשבוע בשעות אחר הצהריים בתום יום הלימודים.

    רכזת למועדונית הצעירים (א'-ג') ורכזת למועדונית הבוגרים (ד'-ו')

    דרישות התפקיד הרכזת:

    • תעודת הוראה/תואר בחינוך (סטודנט/ית)
    • נסיון עבודה עם ילדים (מוכח)
    • ניהול צוות, בנייה והפעלת תוכניות חינוכיות.
    • עבודה עם בנות שרות – הובלה
    • קשר עם הורים וצוותי חינוך.

     

    דרישות תפקיד אם הבית:

    • ניסיון עבודה עם ילדים (מוכח) והפעלתם.
    • יכולת עבודה בצוות.
    • ארגון המועדונית ובישול.

     

    לפרטים לפנות:

    קדמיאלה העצני – 0537415678 מייל kadmi@walla.co.il

    קורות חיים והמלצות יש להגיש עד 30/7/2019, כ"ז תמוז תשע"ט.

  • workמדריך לתוכנית "תלמים"

    למועצה המקומית קרית ארבע
    דרוש/ה
    מדריך לתוכנית "תלמים"

    היקף משרה: 50%
    דירוג דרגה: 6-8 מינהלי, או חינוך וחברה
    כפיפות: למנהלת מח' רווחה

    תאור התפקיד:

    עבודה עם נוער עולה בסיכון בעיקר מקרב קהילת "בני מנשה"

    דרישות התפקיד:

    • השכלה תיכונית מלאה;
    • ניסיון בעבודה עם נוער;
    • יחסי אנוש מעולים;
    • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות;

    התפקיד הוא לשנה אחת עם אופציה להארכה.

    התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד

    פרטים נוספים: נעמי 02-9969526
    הצעת מועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל
    k4@kiryat4.org.il עד 11/07/2019

  • workאחראי על נושא רכש ואספקה

    היקף משרה: 100%
    דרוג דרגה: 7-9 מינהלי
    כפיפות: לגזבר המועצה

    תחומי אחריות:

    • ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות המקומית.
    • טיפול ברכש ואספקה תוך תיאום בין הצרכים לתקציב.
    • ניהול מו"מ עם ספקים, יצרנים וקבלנים.
    • ריכוז הצעות מחיר והגשתם לדיון ועדת רכש.
    • ריכוז ותיוק חוזים עם ספקים וקבלנים.
    • ניהול ביטוחי המועצה.
    • הכנת מפרט דרישות ביטוח לנכסים וציוד של הרשות.
    • ניהול מעקב תביעות לחברת הביטוח.
    • אחריות לתחזוק וניקיון בניין המועצה ותקינות הציוד והריהוט.
    • אחריות על נושא רישוי עסקים.
    • אחריות לניקיון חוצות
    • ניהול רכבי המועצה – רכש, רישוי וטיפולים.
    • ביצוע המטלות הנ"ל תוך שמירה על הנוהל התקין וטוהר המידות.

    דרישות התפקיד:

    • 12 שנות לימוד
    • ניסיון שלוש שנים לפחות ב-5 שנים האחרונות, בתחום הרכש הלוגיסטיקה ואמרכלות
    • 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
    • ידע וכישורים בתחום הטכני
    • כושר ניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים
    • שפות – עברית שליטה מלאה בכתב ובע"פ, אנגלית – חלקית
    • יישומי המחשב – הכרות עם תוכנת OFFICE

    פרטים נוספים: חיים 02-9969506
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    הצעת מועמדות יש לשלוח בצרוף דף קורות חיים ותעודות השכלה

    לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 4 ליולי 2019.

  • workעו"ס קהילה

    היקף משרה: 0.50

    כפיפות: למנהלת המחלקה או למי שהוסמך על ידה.

    דירוג דרגה: י'-ח' בדירוג עו"ס

    תאור המשרה:

    כללי – הכנת תוכניות לפיתוח קהילתי לקבוצות שונות, ארגונים ושירותים בקהילה בה הוא פועל וטיפול בתחום נרחב של בעיות וצרכים.

    • יזום איסוף נתונים על בעיות חברתיות בקהילה;
    • איתור בעיות וצרכים של הקהילה;
    • עידוד מנהיגות מקומית, ארגון התושבים למען שיתופם הפעיל בהגברת הערכים, תכנון שירותים, ייזום והקמת שירותים חדשים.
    סיוע בהקמת תוכניות ושירותים קהילתיים, פעולות חברתיות חינוכיות ותרבותיות לקבוצות, לארגונים וועדים;
    • הקמת צוותים בין מקצועיים ליצירת תיאום בתכנון ופעולות קהילתיות.
    קידום שיתוף פעולה ותיאום עם כל הגורמים הפועלים בקהילה – מחנכים, רופאים ואחיות, ארגונים מתנדבים, מוסדות ממשלתיים, ציבורים ופרטיים;
    • הבהרת מדיניות השירות לעבודה קהילתית, הסברה והחדרת שיטת העבודה הקהילתית בקרב קבוצות ארגונים, מוסדות ושירותים בקהילה;
    • ארגון השתלמויות וימי עיון בנושאי עבודה קהילתית לפעילים ולקבוצות בקהילה.
    • השתתפות בוועדות המטפלות בנושאי עבודה קהילתית.

    דרישות המשרה:
    • עובד סוציאלי, רצוי מיומנות בתחום העבודה הקהילתית;
    • רישום בפנקס העובדים הסוציאלים;
    • מגורים בקרית ארבע– עדיפות;
    • מוכנות לעבודה בשעות הערב.

    פרטים: נעמי 02-9969526

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    הצעות מועמדות יש לשלוח בצרוף דף קו"ח ותעודות, למייל k4@kiryat4.org.il עד 26 ביוני 2019.

  • workמנהל מחלקת נוער

    היקף משרה: 100%
    דירוג: חינוך נוער וקהילה
    כפיפות: למנהל אגף חינוך

    תיאור התפקיד:
    ייעוד: הובלת מערך החינוך הבלתי פורמאלי ברשות המקומית, בממשק עם מערכת החינוך הפורמאלית.

    1. קידום וניהול החינוך הבלתי פורמאלי ברשות המקומית
    א. איתור צרכים ואיסוף מידע לצורך קביעת יעדים לתוכנית העבודה, בהתאם להנחיות מנהל חברה ונוער במשרד החינוך והרשות המקומית.
    ב. בניית תכנית עבודה תקופתית ושנתית ובקרה על יישומה בשיתוף עם מפקח מינהל חברה ונוער במשרד החינוך והרשות המקומית.
    ג. התווית המדיניות התקציבית לפעולות היחידה ובקרה אחר ביצועה.
    ד. פרסום ושיווק היחידה והגברת המודעות לקיום הפעילויות שהיא מבצעת.
    ה. שיתופי פעולה עם יחידות אחרות ברשות לקידום פעילות הנוער.
    ו. ניהול ואחריות על תנועות הנוער ביישוב.
    ז. שיתופי פעולה עם פרוייקטים רשותיים דוגמת "התוכנית הלאומית" ו"עיר ללא אלימות".
    ח. פיתוח ויישום קשרי עבודה עם מפקחי מינהל חברה ונוער במשרד החינוך.
    ט. עדכון והחלפת מידע רלוונטי עם הגורמים החינוכיים.
    י. פיתוח מנהיגות צעירה (כגון: מד"צים).
    יא. פיתוח התנדבות ומעורבות של בני נוער בקהילה.

    2. ניהול עובדי יחידת הנוער
    א. גיוס עובדים לפרוייקטים השונים בתיאום עם מערך משאבי אנוש ברשות.
    ב. הדרכה וקידום העובדים ביחידת הנוער.
    ג. קיום ימי השתלמות והעשרה מקצועית לעובדים.
    ד. ניוד עובדים בהתאם לצורכי היחידה ובהתאם ל"חוקת העבודה".
    ה. פיקוח, מעקב ובקרה על עבודת היחידה.

    3. ניהול מועצת תלמידים ונוער ברשות
    א. אחריות על קיומה והפעלתה התקנית של מועצת תלמידים ונוער ברשות.
    ב. יישום נהלי מינהל חברה ונוער במשרד החינוך וכתיבת נהלים מקומיים בנושאים הבאים: סדרי בחירתה של המועצה, פרסום שמות חבריה, מועדי כינוסה, סדרי הכינוס של המועצה וארגון פעילותה וסיוע בבניית תכנית עבודה שנתית.
    ג. קיום פגישות עם מועצת התלמידים ונוער אחת לחודשיים, לכל הפחות.

    תנאי סף:

    השכלה: בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

    קורסים והכשרה מקצועיות: סיים קורס הכשרה למנהל יחידת נוער, בהיקף של 188 שעות לפחות, אשר מארגן משרד החינוך, או מי מטעמו.
    אדם שלא סיים קורס זה יחוייב לסיים בהצלחה קורס הכשרה למנהל יחידת נוער של משרד החינוך, תוך 18 חודשים מיום כניסתו לתפקיד.
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    ידע באנגלית

    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנת ה- office

    נסיון מקצועי:

    נסיון מקצועי של 3 שנים בתפקידים של הוראה או הדרכה, במערכת החינוך, או בתחום החינוך הבלתי פורמלי, בתנועות הנוער, בשירות לאומי, או בשירות צבאי, או במערכת החינוך על-תיכונית, או במערכת ההשכלה הגבוהה.

    נסיון ניהולי:

    נסיון ניהולי של שנה אחת לפחות, הכרוך בהפעלה של כוח אדם ותקציבים, במערכת החינוך, או בתחום החינוך הבלתי פורמאלי, או במערכת החינוך העל-תיכונית, או במערכת ההשכלה הגבוהה.

    מוכנות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות
    העבודה מתקיימת במרכז הקהילתי

    פרטים נוספים: מנהל אגף החינוך מר אבי שושן טל' 02-9969536

    המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

    קורות חיים בצרוף תעודות השכלה, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 26/6/2019

  • workלמועצה המקומית קרית ארבע חברון דרוש\ה סייעת

    היקף המשרה: 100%

    דירוג דרגה: חינוך ונוער בהתאם להשכלה

    תיאור התפקיד: אחריות על מכלול הנושאים בטיפול בנוער וסיכון הכנת תוכנית עבודה שנתית בהתאם למדיניות הרשות המקומית ואחריות לביצועה תיאום ושתוף פעולה של מכלול הגורמים העוסקים בחינוך ובטיפול בנוער בסיכון ברשות.
    מגייס מנהל ומפעיל את צוות העובדים במחלקה לקידום נוער ודואג להתמקצעותם אחראיות על שמירת סודיות ואבטחת המידע במחלקה.
    ניהול תקציב היח' ודאגה להשגת משאבים ממקורות חוץ.
    אחראיות לפיתוח וביצוע תוכניות טיפוליות/חינוכיות לנוער מנותק בישוב פועל עפ"י מדיניות אגף לחינוך ילדים ובני נוער במשרד החינוך.

    דרישות התפקיד: תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: קידום נוער, עבודה סוציאלית, חינוך, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה, מדעי ההתנהגות, מינהל חינד. או, אישור על סיום 80% מחובות לתואר הראשון וסיום הלימודים עד סוף שנת 2018.

    הצעת מועמדות יש להגיש עד 5 ליוני 2018 בצרוף דף קורות חיים ותעודות השכלה.

  • workקצין ביקור סדיר (קב"ס)

    היקף המשרה: 50%

    דירוג: חינוך ונוער

    כפיפות: למנהל אגף חינוך

    תיאור התפקיד: עובד רשות מקומית ששר החינוך הסמיכו לעניין זה, שתפקידו הבטחת החלת חוק חינוך חובה והתמדת התלמידים במוסדות חינוך במשך 15 שנות לימוד.

    א. בקרה על תלמידים במסגרת חוק חינוך חובה;

    ב. איתור ומניעת נשירה של תלמידים;

    ג. טיפול ומעקב אחר היעדרות של תלמידים;

    ד. ליווי תהליך מעבר תלמידים ממסגרת חינוכית אחת לאחרת;

    ה. ייעוץ והנגשת מידע הקשורים לתחום עיסוקו.

    תנאי סף

    השכלה ודרישות מקצועיות:

    * בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים במשרד החינוך. עדיפות לתואר אקדמי בתחומי חינוך, ייעוץ או חינוך מיוחד;

    * בעל תעודת הוראה.

    דרישות ניסיון:

    ניסיון מקצועי: הוראה בבית ספר במשך שלוש שנים לפחות

    או : ניסיון בחינוך הבלתי פורמלי במשך חמש שנים לפחות.

    עדיפות לעבודה עם בני נוער בסיכון.

    דרישות נוספות:

    שליטה בכתב ובע"פ בשפה העברית

    יישומי מחשב – שליטה בשימוש ביישומי האופיס.

    היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001.

    רישיון נהיגה  בתוקף.

    הגבלת כשירות:

    עובד חינוך מחויב באישור העסקתו כעובד חינוך בכתב מהמנהל הכללי.

    העובד אינו יכול לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:

    – הורשע בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה;

    – הורשע בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור כי לאור הרשעה זו אין העובד ראוי לשמש עובד חינוך;

    – הוכח למנהל הכללי שיש בהתנהגותו של העובד משום השפעה מזיקה על תלמידים.

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

    – עבודה עם קטינים

    – עבודה בשעות בלתי שגרתיות

    – עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה;

    – נסיעות מרובות במסגרת התפקיד.

     

                                     המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

     

    קורות חיים בצרוף תעודות השכלה יש להעביר עד 30 במאי 2019 לדוא"ל morn@kiryat4.org.il 

  • work חונכ/ת לתלמיד בודד

    היקף משרה: 30 ש"ש

    פרטים נוספים: רחל כהן  02-9969541

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

     

     

    הצעת מועמדות בצרוף דף קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל morn@kiryat4.org.il  עד לתאריך  05/04/2019

  • workעו"ס טיפול בנפגעי התמכרויות נוער ומבוגרים

    היקף משרה: 0.50

    כפיפות: למנהלת המחלקה לשירותים חברתיים

    דירוג דרגה: י'-ח' בדירוג עו"ס

     

    תאור המשרה:

    עובד סוציאלי הפועל במסגרת המחלקה לשירותים חברתיים – בתפקידו אחראי למתן טיפול לאנשים על רצף ההתמכרות לסמים, אלכוהול, הימורים והתמכרות התנהגותית לבני נוער גילאי 12 – 18  ולמבוגרים 18+.

     

    • מטפל בלקוחות במטרה לשפר את תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי ע"י ייעוץ, טיפול פרטני ישיר ועקיף והפניה למסגרות ושירותי טיפול רלוונטיים.

    הטיפול ניתן עפ"י שיטות ומיומנויות במקצוע;

    • מפתח ומקיים קשרים עם אנשים ומוסדות בקהילה, למען קידום פיתוח שירותי טיפול לאוכלוסיות היעד של מוסדות אלה;
    • ינותן שירותי טיפול וגמילה לאנשים על רצף ההתמכרות;
    • משפר מצבן של אוכלוסיות שבטיפולו באמצעות הפעלת תוכניות אישיות, משפחתיות, קבוצתיות וקהילתיות;
    • מבצע עבודת רחוב בזירות ומתחמים בקהילה של אוכלוסיה על רצף ההתמכרות;
    • מקיים מפגשים ושיחות עם הלקוחות בכל מקום לצרכי איתור וטיפול;
    • מלווה תהליך ביצוע בדיקות סטטוס השימוש בחומרים פסיכואקטיביים ע"י הלקוחות;
    • מייעץ לעובדים סוציאליים בתחומים אחרים במתמכרים לאלכוהול;
    • מפעיל, מדריך ומנחה עובדים סמך מקצועיים ומתנדבים;
    • מנהל רישום ומעקב אחר תוכניות ההתערבות בתיק לקוח ממוחשב ומדווח לממונים בכתב ובע"פ;
    • משתתף בוועדות ובדיונים בהתאם להנחיות הממונים;
    • מפעיל חוקים ותקנות רלוונטים לצורכי ההתערבות;

     

    דרישות המשרה:

    • עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית;
    • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה טיפולית;
    • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים;
    • בוגר קורס בסיסי לטיפול בנפגעי התמכרויות (חובה להשלים הקורס במשך השנה הראשונה לעבודתו);

     

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

     

    קורות חיים יש לשלוח בצרוף תעודות השכלה רלוונטיים יש לשלוח למייל shuly@kiryat4.org.il   עד 17 במרץ 2019.

  • workפקח/ית עירוני/ת

    היקף משרה: 100%

    דירוג דרגה: 8-5 מנהלי

    כפיפות: מנהל מח' שפ"ע

     

    תיאור התפקיד:

    • בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים;
    • רישום דוחות חניה וברירת קנס והזנתם למחשב;
    • הפעלת סנקציות על הפרת חוקי העזר;
    • שמירה על הניקיון והסדר הציבורי;
    • ביצוע סיורים וביקורות לאיתור מפגעים בחצרות בתים ובשטחי ציבור;
    • סיוע למחלקת הנדסה בפיקוח על הבניה;
    • סיוע ליח' הוטרינרית בלכידות כלבים ובפיקוח על עסקי מזון;
    • תחזוקה ותפעול – תחנת ההסגר לבע"ח;
    • הכנת חומר לתובע העירוני לכתבי אישום ומתן עדויות בבתי משפט;
    • משימות נוספות בהתאם להנחיית הממונה;

     

    דרישות התפקיד:

     

    • עברית ברמה גבוהה בכתב ובע"פ
    • 12 שנות לימוד, או תעודת בגרות מלאה
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-OFFICE
    • רישיון נהיגה בתוקף
    • יחסי אנוש טובים – תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות מול תושבים ובעלי עסקים
    • דייקנות, אמינות ומהימנות גבוהה;
    • סמכותיות ויכולת עמידה בתנאי לחץ;
    • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
    • הפקח ידרש להשתתף ולסיים בהצלחה קורס פיקוח עירוני;
    • היעדר רישום פלילי;

     

    התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד

     

    קורות חיים בצרוף תעודות השכלה רלוונטים יש לשלוח למייל shuly@kiryat4.org.il   עד 17/3/2019