המועצה המקומית מחפשת אותך. ניתן להיכנס ולצפות במגוון המשרות הפנויות ולהגיש מועמדות למשרה רלוונטית. נשמח לראותך בין המצטרפים החדשים לשורותינו

להגשת מועמדות יש למלא את השאלון, ולצרף אותו בנוסף לקורות החיים

מצאו את המשרה המתאימה לכם
  • work חשב/ת שכר הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 100%
    דרוג דרגה: 7-9 מינהלי
    כפיפות: גזבר המועצה

    תיאור התפקיד:

    ריכוז תשלום נושא השכר לעובדי הרשות
    1. הכנת תשלומי שכר לעובדים
    א. חישוב רכיבי שכר העובד, על פי שינויי שכר החלים במשק, הסכמי עבודה, שינוי שכר מינימום ועוד, והזנתם למערכת המידע
    ב. אחריות על תשלום השכר לעובדים בזמן ובמועדים הקבועים ברשות
    ג. מעבר על דוחות הנוכחות והזנתם בתכנת השכר
    ד. בדיקת התאמה בין נתוני תלושי השכר לנתוני הדיווח, איתור שגיאות והזנת תיקונים למערכת המידע
    ה. בדיקת התאמת נתוני השכר בתלוש להסכמים הקיבוציים החלים על כל עובד ועובד באופן שוטף
    ו. הפקת דו"חות חודשיים ושנתיים לשלטונות המס (למשרדי הפנים / האוצר / רו"ח / למס הכנסה / בטוח לאומי וכו')
    ז. מתן מענה לעובדים להנהלה ולרגולטור בנושאי שכר
    2. ביצוע בקרות ודו"חות שכר, ניהול תיקי עובדים
    א. טיפול בבירורי שכר אל מול העובד
    ב. מענה לדרישת הבהרות ממשרד הפנים וממשרד האוצר בנושא תשלומי שכר
    ג. מתן מענה בנושא שכר להנהלת הרשות
    ד. טיפול בפרישת עובדים כולל הסברים על טפסי פרישה, חישוב מענקי פרישה ותנאי פרישה.
    3. ניהול ארכיב יחידת שכר
    א. ביצוע בקרות שכר חודשיות לבחינת התאמת תלושי השכר להסכמים הקיבוציים
    ב. הפקת דו"חות ניהוליים ממערכת השכר
    ג. הקמת עובדים חדשים במערכת, ועדכון עובדים פורשים
    ד. ניהול תיק עובד, הכולל את כלל האסמכתאות והמסמכים הרלוונטים לתיק שכר

    תנאי סף:
    • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
    • תעודת חשב שכר.
    • ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות בתפקידים דומים בתחום ניהול שכר בארגון.
    • כושר ניסוח גבוה בעברית בע"פ ובכתב.
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות אופיס ותוכנות שכר.
    • דייקנות, סדר וארגון

    פרטים נוספים: חיים 02-9969506

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה, יש לשלוח לדוא"ל
    k4@kiryat4.org.il עד יום 09/02/2023

    הגשת מועמדות
  • work עובד תחזוקה-חשמלאי הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    דירוג דרגה: 5 – 7 מינהלי
    היקף משרה: 100%
    כפיפות: מנהל אגף שפ"ע

    תיאור תפקיד:
    תחזוקת שטחי ציבור ברחבי הרשות בהתאם לתחום התמחותו (חניונים, גינון, ביוב, חשמל וכיוצ"ב)

    עיקרי התפקיד:
    1. תחזוקת תשתיות בתחום הרשות המקומית
    א. ביצוע עבודות תחזוקה בתשתיות הרשות המקומית (כגון דרכים, כבישים ומדרכות, תאורת רחוב, תמרורים), בהתאם לתחום התמחותו ובהתאם לתכנית עבודה שתיקבע לו על ידי מנהל אגף שפ"ע (שיפור פני העיר)
    ב. מענה לפניות בנושאי ציוד, ניקיון, תחזוקה, תשתיות, ליקויים ותקלות בטיחותיות במבנים ציבוריים בתחום הרשות המקומית, על פי מידת דחיפותן ועל פי הנחיית הממונה.
    ג. תיקון תקלות וליקויים בתחום התמחותו, על פי מידת דחיפותן ועל פי הנחיית הממונה.
    ד. התרעה בפני הממונה לגבי כל תקלה המצריכה התערבות של גורמים מקצועיים מתוך הרשות או מחוצה לה.
    2. אספקה והתקנה של ציוד במבנים ציבוריים
    א. התקנת ציוד נדרש (כגון תאורה, ציוד חשמלי ועוד), בהתאם לתחום התמחותו.
    ב. העברת ציוד בלתי תקין לתיקון, ואספקת ציוד חלופי.
    ג. אספקת ציוד מתכלה ובלתי מתכלה למבנים ציבוריים ברשות.
    ד. אחסון הציוד במקומות הייעודים.
    ה. רישום מסודר של ציוד שהותקן או נגרע ועדכון הממונה.

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    א. משימות הדורשות מאמץ פיזי.
    ב. עבודה בשעות לא שגרתיות.

    תנאי סף:
    השכלה: 12 שנות לימוד, לימודי תחום החשמל (חשמלאי, הנדסאי)
    רישיון נהיגה – חובה
    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה – OFFICE יתרון

    פרטים נוספים: מנהל אגף שפ"ע – מר חגי גלס 02-9969549

    המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.

    קורות חיים, אישורים, המלצות ותעודות השכלה
    יש לשלוח לדוא"לk4@kiryat4.org.il : עד לתאריך 27/01/2023

    הגשת מועמדות
  • work אב בית / איש תחזוקה בבית הספר הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%
    דרוג דרגה: 5 – 7 מינהלי
    כפיפות: למנהלת בית הספר ולאחראית מטעם מח' חינוך
    פרטים: רחל כהן 02-9969541

    תיאור התפקיד:
    תחזוקת תשתיות בית הספר
    א. מתן מענה לפניות, עפ"י מידת דחיפותן בהנחיית מנהל ביה"ס – בנושא שכפולים, ציוד, נקיון, תחזוקה, תשתיות, ליקויים ותקלות בטיחותיות, בתחום ביה"ס.
    ב. טיפול בפניות שהתקבלו באופן עצמאי, או פניה לגורמים ומסמכים לפי הצורך.
    ג. נקיון ביה"ס והגשת דוחות שבועיים על מצב ניקיון ביה"ס.
    ד. השתתפות בניקיונות יסודיים של ביה"ס וחצר ביה"ס לפי הצורך.
    ה. פתיחה וסגירה של ביה"ס (שערים, כיתות לימוד, משרדים וחדרי שירות).
    ו. וידוא קיום הצלצולים על פי לוחות הזמנים שנקבעו.
    ז. התרעה בפני המנהל לגבי כל תקלה, המצריכה הזמנה של גורמים מקצועיים מתוך הרשות, או מחוצה לה.
    ח. מתן הנחיות וביצוע מעקב אחר טיפול בתקלות של הגורמים המקצועיים.
    ט. השתתפות בתחזוק ביה"ס ובהכנתו לקראת פתיחת שנת הלימודים לרבות סיוד, נקיון וכדומה.
    י. השתתפות בפעילויות שונות הנערכות בבי"ס אחר שעות הלימודים כגון – חגיגות, אסיפות הורים, ישיבות פדגוגיות וכיו"ב (בתמורה לשעות אלה, תהא זכאי ל-8 ימי חופשה פנימית בנוסף למכסת החופשה השנתית הרגילה – החופשה הפנימית תנוצל רק בימי חופשת החגים ופגרת הקיץ).
    י"א. שליחויות שונות עפ"י הנחיית המנהל.

    2. אספקה והתקנת ציוד בבית הספר
    א. תיקון ציוד וריהוט ואספקת ציוד חלופי.
    ב. אספקת ציוד מתכלה ובלתי מתכלה.
    ג. התקנת ציוד נדרש (כגון תאורה, ציוד חשמל ועוד), או פניה לגורמי מקצוע לצורך התקנה.
    ד. אחסון הציוד במקומות הייעודים.
    ה. רישום מסודר של ציוד שהותקן, או נגרע ועדכון מנהל ביה"ס.

    3. סיוע בשמירה על בטיחות המתקנים בביה"ס
    א. ביצוע משימות בהתאם להנחיות קב"ט מוס"ח.
    ב. הצבת שילוט מוגדר המתריע בפני סכנה.
    ג. תחימת אזור ביצוע עבודות כתחום סכנה.
    ד. בדיקת שלמותם של מתקני המשחק במתחם ביה"ס.

    דרישות התפקיד:
    בעל יוזמה אישית
    מאמץ פיזי
    עבודה עם ילדים

    משרה יעודית לאנשים עם מוגבלויות
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים ותעודות השכלה,
    יש להעביר עד לתאריך 01/04/2023
    למייל k4@kiryat4.org.il

    הגשת מועמדות
  • work עובד/ת יחידת גבייה הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 100%
    דרוג דרגה: 5 – 7 מינהלי
    כפיפות: גזבר המועצה + מנהל יחידת הגביה

    תיאור התפקיד:
    מתן שירות בתחום הגבייה לאזרחים, עדכון חיובים וזיכויים בכרטיסי התושבים וקבלת תשלומים

    עיקרי התפקיד:
    1. מענה אנושי לפניות
    א. קבלת קהל
    ב. גביית כספים מתושבים
    ג. מענה טלפוני במייל ובפקסים, על פי הנחיית מנהל היחידה
    ד. מענה לפניות תושבים, בעלי עסקים וגורמים רלוונטיים אחרים בכתב, בהתאם לסמכותו ולהנחיות מנהל יחידת הגבייה
    ה. ביצוע תחשיבים, בהתאם להסדרי תשלום והנחות
    ו. העברת פניות תושבים למנהל יחידת הגבייה, במידת הצורך
    ז. הפקת אישורים לגורמים בתוך או מחוץ לרשות, על פי הנחיית מנהל היחידה )העברת בעלות/היעדר חובות וכו
    2. עדכון נתונים במערכת המחשוב
    א. עדכון חיובים בכרטיסי תושבים )מדידות בית וכדומה(, בהתאם להנחיות יחידת השומה
    ב. עדכון בעלות על נכסים בתחום הרשות המקומית, בתיאום עם יחידת השומה
    ג. עדכון הנחות והסדרי תשלום
    ד. תיוק והזנת נתונים למערכת המחשוב
    ה. הפקת דו"חות הכוללים תיעוד מלא של פניות החייבים ותוצאות הטיפול.
    ו. התאמות יתרות זכות וחובה.ניהול ארכיב יחידת שכר
    3. רישום והפקדה של תשלומים שנגבו מהאזרחים
    א. רישום יומיומי של תנועת הכספים בקופה, בהתאם לאמור בתקנות רשויות מקומיות הנהלת חשבונות(, תשמ"ח- 1811.
    ב. ביצוע הפקדות התשלומים בבנק

    תנאי סף:
    • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
    • עברית ברמה גבוהה
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות אופיס.
    • דייקנות, סדר וארגון

    פרטים נוספים: חיים 02-9969506
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה, יש לשלוח לדוא"ל
    k4@kiryat4.org.il עד יום 07/03/2023

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת תכנית מחוברים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 75%
    דרוג דרגה: חינוך נוער חברה וקהילה
    כפיפות: מנהלת מחלקת נוער

    תיאור התפקיד:
    א. אחריות על תכלול והפעלה של התוכנית ביישוב, ריכוז וועדת ההיגוי היישובית באופן שוטף
    ב. אחריות על פעילותם השוטפת של המדריכים תחת הניהול וההנחיה המקצועית היישובית (קליטה, חינוך ורווחה). כל יישוב בהתאם למבנה השירותים הקיים בו.
    ג. אחריות להפעלת המועדון ביישוב המכוון לספק תכניות ומעני פנאי חלופיים בעיקר בשעות הערב והלילה לבני הנוער המאותרים בתוכנית.
    ד. אחריות ליצירת קשר שוטף עם השירותים העירוניים הרלוונטיים להפעלת התוכנית, כולל תיאום והפניית בני הנוער לגורמי הטיפול השונים הנדרשים (כגון במסגרת אגף הרווחה- עו"ס נוער, קצין מבחן לנוער, באגף החינוך – יועץ בי"ס, קצין ביקור סדיר ועוד).
    ה. אחריות ליצירת תשתית יישובית לעידוד פעילויות של הנערים העולים, משפחותיהם וגורמים נוספים בקהילה, שמטרתן הפחתת התנהגויות אנטי נורמטיביות.
    ו. אחריות לדיווח והצגת נתונים תקופתיים כפי שיידרש על-ידי המשרד בהסכם שייחתם עם הרשות.

    תנאי סף:
    השכלה: תעודת בגרות / 12 שנות לימוד
    ניסיון: ניסיון עם תכניות לנוער עולה
    הכרות/ ניסיון עם תכניות לנוער עולה
    דובר שפת האם הרווחת של בני הנוער המתגודדים (בנוסף לעברית וזאת במידה ואף אחד מהמדריכים אינו דובר)

    הכשרה: על מנהל הפרויקט ומדריכי התכנית לעבור הכשרה והדרכה שוטפת על ידי גורם מקצועי המתמחה בעבודת רחוב בקרב מתגודד

    פרטים נוספים:

    שני דדון 054-2325275

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה, יש לשלוח לדוא"ל
    k4@kiryat4.org.il עד יום 28/02/2023

    הגשת מועמדות
  • work רכז/ת חיילים משוחררים במרכז צעירים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 80%
    דרוג דרגה: חינוך נוער חברה וקהילה
    כפיפות: מנהלת מחלקת נוער וצעירים

    תיאור התפקיד:
    •אחריות על כלל הפעילות במרכז צעירים, המיועדת לסייע לחיילים משוחררים להשתלב בחיים האזרחיים, וזאת באמצעות מתן מידע על זכויות חיילים משוחררים והפנייתם לגורמים הרלוונטיים לשם מימושן
    • מתן מידע מעודכן על זכויות חיילים משוחררים, לרבות איתור ושילוב מועמדים לתוכניות ייחודיות של הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים, בתחומי ההשכלה וההכשרה המקצועית
    • קיום קשרי עבודה שוטפים עם הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון, לרבות קבלת תדרוכים והכוונה מקצועית
    • מעקב תקופתי, בהתאם לצורך ולנסיבות, אחר אוכלוסיית הזכאים להטבות מכוח סעיף 7א׳ לחוק קליטת חיילים משוחררים, הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה ובמכינות הקדם אקדמיות
    • אחריות מנהלית ארגונית לביצוע סדנאות הכנה לשחרור ביישוב, בתיאום עם הגורמים המוסמכים בוועדת ההיגוי של התוכנית
    • בחינת צרכים ופיתוח פעילות של הכשרה מקצועית ותעסוקה באזור, לצורך תכנון הכשרות מתאימות לחיילים משוחררים
    תנאי סף:
    השכלה: אקדמית (A.B )חובה במדעי החברה / הרוח / חינוך / עבודה סוציאלית.
    שליטה בסביבה ממוחשבת: תוכנת office ,Excel ורשתות חברתיות
    ניסיון מקצועי: נדרשת הכרות טובה עם מכללות , אוניברסיטאות ומוסדות להכשרה מקצועית.
    נדרשת הכרות עם התעשייה ותחומי התעסוקה באזור.
    ניסיון בתחום ההדרכה / ייעוץ.
    ניסיון מחברות השמה – יתרון.

    פרטים נוספים:

    שני דדון 054-2325275

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה, יש לשלוח לדוא"ל
    k4@kiryat4.org.il עד יום 28/02/2023

    הגשת מועמדות
  • work לעמותה לקידום החינוך דרוש/ה מדריכ/ה חינוכי/ת גיל לידה עד 3 הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    תנאי העסקה: העסקה שעתית לתקופה קצובה עד לתאריך 31/12/2023 בהתאם לקול קורא.
    כפיפות: רבקה זרביב – מנהלת הגיל הרך

    תיאור התפקיד:
    • סיוע בגיבוש תוכנית עבודה חינוכית טיפולית ומנהלית, המותאמת לצרכים ולאתגרים הייחודיים של כל מעון.
    • התווית בניית הסביבה החינוכית ואת סדר היום בכל כיתת מעון בהתאמה התפתחותית.
    • בניית תכנית הדרכה שנתית בהלימה לצרכי המעון.
    • התרעה ודיווח על אירועים חריגים כגון: אלימות מילולית ופיזית, השפלת הפעוטות, האכלה
    שבכפייה או בעונשים גופניים כלפי הפעוטות; אין לנקוט באלימות מילולית או אלימות אחרת כלפי פעוטות.
    חובת המדריך לדווח לפיקוח האגף במידה וחלילה קווים אדומים נחצו.
    • התווית כללים בנוגע להיבטי הטיפול השונים כגון: אופן הגשת המזון, שינה, החתלה, השגחה והיגיינה, והכל בהתאם להנחיות האגף.
    • ההדרכה החינוכית תכלול תצפיות ופגישות אישיות או לפי חלוקה לקבוצות עם צוות ומנהל/ת המעון.
    • עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מנהל/ת המעון, מפקחת המעון ומנהלת הגיל הרך.

    דרישות התפקיד:
    • השכלה אקדמית:
    בעלת תואר שני בחינוך בגיל הרך, עם התמחות בהדרכה או בייעוץ חינוכי/פדגוגי
    או בעלת תואר שני באחד מהתחומים הבאים: חינוך לגיל הרך, פסיכולוגיה התפתחותית/חינוכית, עבודה
    סוציאלית, מקצועות הבריאות (פרה רפואי), חינוך מיוחד וייעוץ חינוכי שהשלימה הכשרה מקצועית
    המתמקדת בהדרכה או בייעוץ פדגוגי לגיל הרך ובתנאי שההכשרה ניתנה במוסד אקדמי המוכר ע"י משרד
    החינוך.
    או בעלת תואר ראשון בתחום הגיל הרך, שיש לה ניסיון של לפחות עשר שנים בהדרכה חינוך – טיפול בגיל
    הרך אשר מתחייבת כי תשלים את התואר השני הנדרש ואת ההכשרה הייעודית, כמפורט לעיל, עד סוף שנת 2027.
    ניסיון: ניסיון של שנתיים בעבודה בתחום גילאי לידה עד שלוש )חינוך, פיקוח, הדרכה או ניהול).

    לפרטים נוספים:

    רבקה זרביב 029963533

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד,
    חובה לצרף טופס שאלון למועמד: https://forms.office.com/r/FipjsFRCGA

    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 09/02/2023

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת אבטחת מידע הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקפי המשרה: 100%
    דירוג דרגה: 7 – 9 מינהלי
    כפיפות: כפיפות למנכ"ל המועצה
    תיאור התפקיד:
    ניהול אבטחת המידע ברשות המקומית בהתאם להוראות הדין הקיים ולנהלי הרשות המקומית ומדיניותה.
    1. תכנון מדיניות אבטחת המידע ובקרה על יישומה
    א. שמירה ואבטחת המידע ברשות תוך דגש על אבטחת מידע רגיש ו/או מסווג והיבטים נוספים בהתאם להוראות הדין הקיים
    ב. הגדרה ואשרור מדיניות אבטחת המידע ברשות בשיתוף מנהל מערכות המידע והנהלת הרשות.
    ג. יצירה ותחזוקה של רשימת מאגרי המידע העיקריים של כלל מערכות המידע והתקשורת בהתאם לדרישות החוק.
    ד. סיווג נכסי המידע לפי רמת רגישותם והגדרת בקרות אבטחת המידע הנדרשות להם.
    ה. הערכת סיכוני אבטחת מידע במערכות המידע והתקשורת
    ו. עדכון פרטי הערכת הסיכונים עם שינויים משמעותיים בתהליכים במערכות המידע או באיומי אבטחת מידע.
    ז. רישום מאגרי מידע ועמידה בדרישות החוק בנושא אבטחת מידע והגנת הפרטיות.
    ח. הגדרת דרישות אבטחת המידע ההכרחיות ליישום בתהליך העברת המידע ברשות ואל מחוץ לרשות המקומית.
    ט. הגדרת אירועי אבטחת המידע וצורת התגובה לאירועים אלה.
    י. הנחיית הנהלת הרשות המקומית בהפניית משאבים נאותים להטמעת אמצעי אבטחת מידע ולמיקוד בסקרי סיכוני אבטחת המידע במערכות המידע והתקשורת
    יא. הדרכת משתמשים בנושא אבטחת מידע.
    יב. בקרה על יישום נוהלי אבטחת המידע ברשות.
    יג. אחריות להחתמת עובדים חדשים ברשות המקומית בהתייחסות לאחריות העובד בכל הנוגע להיבטי אבטחת מידע, וילווה בהצהרת סודיות.
    יד. כתיבת נהלים לכל תהליך המטפל בניהול, הכנסה, תפעול, תחזוקה, והוצאה של מידע ברשות המקומית בהתאם למדיניות וצרכי אבטחת המידע ברשות המקומית ויאשרם עם כתיבתם ו/או שינויים ויפעל להטמעתם.
    2. תכנון וביצוע סקרי אבטחת מידע
    א. ייזום סקרי אבטחת מידע של מערך מערכות המידע והתקשורת ברשות המקומית, עריכת סקרי אבטחת מידע לפני הטמעת שינויים משמעותיים או כאשר חלו שינויים במערכות המידע והתקשורת ברשות המקומית.
    ב. בחינת יעילות אמצעי ההגנה שיושמו ברשות המקומית ורמת הגדרות אבטחת המידע במערכות המידע והתקשורת.
    ג. ג. ייזום מבחני חדירה )Tests Penetration )במערכות המידע והתקשורת להדמיית ניסיונות פריצה ע"י פורצים מתוך ומחוץ לרשות המקומית.
    ד. הגדרת בקרות פיזיות, בהתאם להערכת הסיכונים, לאבטחת המידע. בקרות אלה יכללו נושאים כגון בקרת גישה, הגנה פיזית של נכסים וכיו"ב.
    ה. ווידוא כי סקרי אבטחת המידע ומבחני החדירה נערכים ע"י גורם מקצועי, עצמאי, בלתי תלוי וחיצוני לרשות המקומית.
    3. ניהול ההרשאות, ודרכי הגישה למשתמשים
    א. חלוקת סביבת העבודה למעגלי אבטחה/אזורים מאובטחים לפי רמות רגישות
    ב. יישום מנגנונים לניהול בקרות גישה במערכות מידע והתקשורת ברשות המקומית תוך מידור מתאים של הרשאות בין הרשות לגורמים חיצוניים
    ג. קביעת אמצעי זיהוי למערכות ושירותים לצורך זיהוי המשתמש תוך הקפדה על מניעת אפשרות העתקה או שחזור פריטי המידע של הרשות המקומית.
    ד. הגדרת מדיניות סיסמאות ותהליכי גישה למערכות מידע והתקשורת ברשות המקומית.
    4. תכנון ויישום תכנית התאוששותDRP –
    א. פיתוח תוכנית התאוששות של מערכות המידע והתקשורת ממצבי חירום ומצבי משבר(Disaster Recovery Plan -DRP) המקומית ברשות.
    ב. סיוע בקביעת תהליכים קריטיים שיש להפעיל במצבי משבר וחירום ברשות המקומית, בהתייחס למכלול היחידות של הרשות המקומית ובהתאם לצרכי הרשות.
    ג. הקמת אתר חירום לצורך הפעלת מערך מערכות המידע והתקשורת ולגיבוי מערך
    5. ניהול ההגנה על מערכות המידע והתקשורת
    א. התקנת אמצעים המצמצמים את החשיפה לניסיונות פגיעה, כולל איתור, זיהוי ומניעה.
    ב. הגדרת דרישות הגיבוי למערכות המידע והתקשורת ברשות המקומית בהתאם לצרכים השונים של הרשות המקומית.
    ג. בקרת איכות הגיבויים ואופן אבטחתם. ד. מתן אישור להעברת מידע בטרם העברת המידע לגוף ציבורי.
    דרישות התפקיד:
    • השכלה – בעל תעודת טכנאי או הנדסאי.
    • ניסיון מקצועי – ניסיון מקצועי של שנה לפחות כמנהל או כסגן מנהל מערכות מידע, או מנהל אבטחת מידע בחברה בעלת 25 עובדים ומעלה
    • שפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה. שפות נוספות בהתאם לצורך.
    • רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון או בעברה מהעבירות המנויות בסעיפים 5 ו- 37א לחוק הגנת הפרטיות )סעיף 71ב )ג((

    לפרטים נוספים:

    ידידיה זלינגר 02-9969505
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה יש לשלוחלדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 09/02/2023

    הגשת מועמדות
  • work סייעים/ות פדגוגים ביתקא הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50% – 90% משרה (21 –35 ש"ש)
    מתח דרגות: 4 – 7 מינהלי
    כפיפות: כפיפות מקצועית למנהל בית הספר. כפיפות מנהלתית למנהל חינוך ברשות.
    תיאור התפקיד: סיוע לפעילות הכיתתית תוך מילוי משימות ארגוניות ופדגוגיות בחינוך מיוחד בכפוף לתכנית העבודה של
    הכיתה ולתכנית לימודית אישית המותאמת ליכולתו של כל ילד / תלמיד ולמגבלותיו וכן בכפוף למדיניות
    משרד החינוך והנחיותיו.

    תחומי אחריות:
    1. מתן סיוע פרטני לתלמידים
    א. הגשת סיוע פרטני בהקניית מיומנויות ובתרגולן, על פי הנחיית הצוות החינוכי, הצוות הפארא-רפואי והנהלת בית הספר
    ב. ליווי התלמיד לטיפולים מקצועיים שונים בבית הספר ומחוץ לכותלי בית הספר, במסגרת שעות הלימודים
    ג. סיוע למטפלים ולמורים המקצועיים במהלך הטיפול בתלמיד, על פי הנחיותיהם
    2. מתן סיוע פיזי ודאגה על שמירת ניקיונם של התלמידים
    א. דאגה לניקיונם של התלמידים, ניקיון הסביבה ורווחת התלמידים.
    ב. סיוע במקרה של קושי בניידות והגשת עזרה בהיבטים סיעודיים בשירותים, ברחצה, באכילה ובהלבשה.
    ג. השגחה על התלמידים בעת פעילות בחצר ובכיתה ובפעילויות המתקיימות מחוץ לכותלי בית הספר, על פי הנחיות הנהלת בית הספר.
    3. סיוע ארגוני לצוות הפדגוגי.
    א. הכנת עזרי לימוד וציוד עזר לתלמיד ולכיתה, בתיאום מוקדם עם הצוות הפדגוגי ובאחריותו.
    ב. קבלת הדרכה והנחייה ממדריכי החנ"מ והמחנך.
    ג. ארגון הכיתה לאחר יום לימודים.
    ד. סיוע בפעילויות לטיפוח הקשרים החברתיים בין תלמידי הכיתה בתיאום עם הצוות המקצועי.
    ה. השתתפות ומתן סיוע לתלמידים באירועים מיוחדים מעבר לשעות הלימודים.
    ו. השתתפות בישיבות צוות ועדכון הצוות הדידקטי על אירועים חריגים.

    דרישות התפקיד:
    • 12 שנות לימוד
    • ניסיון בעבודה עם ילדים – יתרון
    • כושר הבעה בעברית
    • סיים בהצלחה קורס עזרה ראשונה
    • היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במקומות מסוימים, תשס"א -2001.
    • העובד אינו יכול לעסוק בחינוך אם נתקיים אחד מאלה:
    o הורשע בעבירה שיש בה כדי לפגוע בביטחון המדינה.
    הורשע בעבירה אחרת שיש עמה קלון והמנהל הכללי סבור כי לאור הרשעה זו אין העובד ראוי לשמש עובד חינוך.
    הוכח למנהל הכללי שיש בהתנהגותו של העובד משום השפעה מזיקה על תלמידים.

    לפרטים נוספים:

    רחל כהן 02-9969541

    המשרה/ות מיועדת/ות לנשים וגברים כאחד │ תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות.
    קורות חיים + תעודות השכלה יש לשלוח
    לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 15/01/2023

    הגשת מועמדות
  • work פסיכולוגים/יות חינוכיים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקפי משרות: 50% – 100%

    כפיפות: מנהל השירות הפסיכולוגי החינוכי
    מתח דרגות: 37 – 39 פסיכולוגים

    תיאור התפקיד:

    מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים מערכתיים ופרטניים במסגרת החינוך לילדים, למשפחות ולצוותי חינוך לשם קידום בריאות נפש ורווחה נפשית בשגרה ובחרום.

    עיקרי התפקיד:
    מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים לילדים במוסדות חינוך ולגורמים הרלוונטיים במסגרות חינוך רגיל וחינוך מיוחד ובכלל זה ילדים בסיכון.

    תנאי סף
    השכלה ודרישות מקצועיות:
    בעל תואר "מוסמך" לפחות בפסיכולוגיה יישומית, רצוי בפסיכולוגיה חינוכית או בפסיכולוגיה קלינית של הילד שניתן מאת מוסד שהוכר כמוסד להשכלה גבוהה לפי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958 או מוסדר בחו"ל שהוכר על ידי וועדת הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל;
    או
    בעל תואר אקדמי ראשון בפסיכולוגיה, או מדעי ההתנהגות ומי שהשלים את כל חובות השמיעה שלו לתואר שני בפסיכולוגיה יישומית, למעט עבודת גמר (תזה), או מי שנמצא במסלול ישיר לדוקטורט אשר סיים פרקטיקום וחובות לימוד.

    דרישות נסיון:

    עברית ברמה גבוהה ואנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
    יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות האופיס.

    אישור על היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסויימים, תשס"א – 2001.

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

    א. אמינות ומהימנות אישית;
    ב. כושר למידה;
    ג. כושר עבודות צוות;
    ד. כושר לטפח יחסים בין אישיים;
    ה. עבודה תחת לחץ.

    המכרז מיועד לגברים ונשים כאחד.
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות.

    לפרטים נוספים: 029969505
    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד יום 18/10/2022

    הגשת מועמדות
  • work עו"ס ניצוץ הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 100%
    כפיפות: למנהלת המחלקה או למי שהוסמך על ידה.
    דירוג דרגה: דירוג העו"ס

    תאור המשרה:

    כללי – עו"ס אחראי על ליווי נוער בסיכון לפני ובעת שירות צבאי על מנת לצמצם נשירה.

    • יזום איסוף נתונים על בעיות חברתיות בקהילה;
    • אחראי על איתור ויצירת קשר עם נערים ונערות הנמצאים במצבי משבר ומצוקה.
    • מטפל בנערים/ות פרטנית ו/או קבוצתית בכדי לשפר את תפקודן האישי המשפחתי והחברתי.
    • מקיים קשרים עם גורמים מטפלים במחלקה ועם שירותים בקהילה ומחוצה לה הכל בהתאם לצורכי הנער/ה.
    • נותן שירותי גמילה מאלכוהול.
    • מקיים קשר עם משפחת הנער/ה.
    • במידה וקיים צורך, מפנה את הנער/ה למסגרת חוץ ביתית ושומר על קשר עם הנער/ה , עם משפחתו/ה ועם המסגרת אליה הופנה/תה.
    • מאתר צרכים ובעיות בקהילה הנוגעות לכלל הנערים/ות בכלל ולנערים/ות שבטיפולו בפרט, ומציגן לממונים עליו.
    • מייעץ לבעלי תפקידים וגורמים בקהילה המקיימים קשר עם הנערים/ות.
    • מבצע את עבודתו לפי תכנית עבודה.
    • מנהל רישום מקצועי ומפורט על עבודתו ופעולותיו לגבי כל מקרה ומנקרה ומדווח לממונים עליו כנדרש.
    • משתתף בועדות ובדיונים הרלוונטיים לנושא בתיאום והנחיית הממונים עליו.
    • מקבל הדרכה קבועה.
    • איתור בעיות וצרכים של הקהילה;

    דרישות המשרה:
    • תואר ראשון – עובד סוציאלי,
    • רישום בפנקס העובדים הסוציאלים;
    • מיומנות בתחום העבודה עם נוער בסיכון – יתרון.
    • מגורים בקרית ארבע– עדיפות
    • מוכנות לעבודה בשעות הערב.

    לפרטים: נעמי 02-9969526

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות
    הצעות מועמדות יש לשלוח בצרוף דף קו"ח ותעודות,
    למייל k4@kiryat4.org.il עד 28/12/2022

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת מערכות מידע ראשי (מנמ"ר) הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקפי המשרה: 100%
    דירוג דרגה: 8 – 10 מינהלי
    כפיפות: כפיפות למנכ"ל המועצה
    תיאור התפקיד:
    תכנון וניהול מערכות המידע של הרשות המקומית כמנגנון ניהולי ותפעולי בסיסי בארגון. נושא/ת באחריות למכלול שירותי מערכות המידע והיישומים הדיגיטליים של הרשות ועל ניהול כלל המשאבים. אחריות על התוויית האסטרטגיה של מערכות המידע והיישומים הדיגיטליים כך שיתמכו באסטרטגיה, בתהליכים העסקיים ובפעילויות של הרשות המקומית.
    1. גיבוש ויישום של מדיניות בתחום מערכות מידע ברשות
    א. נושא/ת באחריות לתפעול השוטף של כלל מערכות המידע, הפתרונות הדיגיטליים ותשתיות המחשוב בהתאם לצרכי הרשות.
    ב. גיבוש מדיניות מחשוב ומערכות מידע בהתאם למדיניות ותהליכי העבודה של הרשות, מתוך בראייה כוללת של צורכי הרשות. בקרה על יישום המדיניות.
    ג. אחריות על ניהול שוטף, אפקטיבי ויעיל של תהליכי רכש ופיתוח של חומרה ותכנה.
    ד. שותפות תהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות ותפעוליות הנוגעות לתחום המחשוב ובכלל זאת, שותפות בתהליכים הנוגעים בניהול וניתוח הידע המצטבר ברשות.
    ה. שותפות בניהול וניתוח הידע המצטבר ברשות. יצירת מערכות תומכות קבלת החלטות
    באמצעות ידע ונתונים.
    ו. ניתוח צרכי הרשות בתחום מערכות מידע מבחינת מצב קיים, מצב נדרש ומציאת אמצעים ותהליכים מתאימים ליישום צרכים אלה, בשיתוף עם הנהלת הרשות.
    ז. שמירה על עדכניות והטמעת טכנולוגיות חדשות במערך מערכות המידע.
    .2 תכנון תוכניות עבודה וניהול התקציב בתחום מערכות המידע
    א. תכנון תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות בתחום מערכות המידע לטווח הקצר ולטווח הארוך ובקרה על יישומן.
    ב. תכנון, ביצוע ובקרה של התקציב בתחום מערכות המידע (תקציב שוטף ותקציב פיתוח).
    ג. גיבוש והטמעת נהלי עבודה במערך מערכות המידע.
    3 ניהול עובדי מערכות המידע
    א. גיוס עובדים בתיאום עם מערך משאבי אנוש ברשות.
    ב. תכנון תכנית ההדרכה לעובדים ויישומה. ג. הנחייה, הכוונה והדרכה מקצועית של העובדים העוסקים במתן שירות בתחום מערכות
    המידע ברשות המקומית, בהתאם למדיניות, לנהלים ולתוכניות העבודה של הרשות.
    4 ניהול התקשרויות ורכש בתחום מערכות המידע
    א. הובלת הליכי התקשרות של הרשות בתחום המחשוב ומערכות המידע.
    ב. בחירה של ספקים ונותני שירות וניהול מו"מ עימם. ג. פיקוח ובקרה על עבודתם של קבלני המשנה בנושאי מחשוב, לרבות וידוא עמידת הקבלנים בהתחייבויותיהם וכן ברמת ובתקני האיכות והשירות , SLAבהתאם ללו"ז ולתקציב שנקבע.
    ד. הערכת שביעות הרצון של לקוחות (פנימי וחיצוני) במערך מערכות המידע.

    דרישות התפקיד:

    השכלה – בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה באחד או יותר מהתחומים הבאים: מערכות מידע, מדעי המחשב, הנדסת מחשבים, מתמטיקה ומדעי המחשב, הנדסת תעשייה וניהול במסלול של מערכות מידע, הנדסת תוכנה, הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת חשמל במגמת מחשבים או במגמת רשתות מחשבים, תואר בניהול טכנולוגיה במגמת מערכות מידע או בעל תואר אקדמי שני במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע או תואר שני בניהול טכנולוגיית המידע. או בעל תואר אקדמי אחר שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ ועמידה בחובת קורסים (כמפורט בדרישות הקורסם) או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג2012- ועמידה בחובת קורסים (כמפורט בדרישות הקורסים) או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל, ועמידה בחובת קורסים (כמפורט בדרישות הקורסים והכשרות מקצועיות), או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל ( שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)ועמידה בחובת קורסים (כמפורט בדרישות הקורסים)
    • ניסיון מקצועי – ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות כמנהל מערכות מידע הכולל ניהול צוות עובדים טכנולוגי או בתפקיד ניהולי טכנולוגי (פיתוח ו/או תשתיות) או ניסיון בניהול פרויקטים בתחום המחשוב.
    • ניסיון ניהולי- שנת ניסיון אחת לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים.
    • שפות- אנגלית ברמה גבוהה. שפות נוספות בהתאם לצורך.
    קורסים והכשרות מקצועיות:
    • קורסים בהיקף של 150 שעות לפחות בניתוח מערכות מידע או ניהול פרויקטים או מנהלי מערכות מידע (cio) או קורס ניהול טכנולוגיות ,(cto) כל קורס בהיקף של 40 שעות לפחות ,או קורסים אקדמיים בתחומי המערכות מידע של לפחות 20 נ"ז.

    לפרטים נוספים:

    ידידיה זלינגר 02-9969505

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה יש לשלוח
    לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 31/12/2022

    הגשת מועמדות
  • work סייע/ות תגבור לגננת (גני יוח"א + אופק חדש) הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקפי המשרה: 35.7%
    דירוג דרגה: 6 – 8 מינהלי
    כפיפות: כפיפות מקצועית למנהל/ת הגנים, כפיפות מנהלתית למנהל חינוך ברשות.
    תיאור התפקיד:
    טיפול בילדי הגן תוך מילוי משימות ארגוניות ופדגוגיות בהנחיית מנהל הגן וכן בכפוף לתכנית העבודה של הגן ולמדיניות הרשות המקומית ומשרד החינוך.
    1. הכנת הגן לקראת יום לימודים וסגירתו בסיום
    א. פתיחת שערי הגן וקבלת ילדי הגן והובלתם לפעילות המקדימה בגן.
    ב. הכנה של חומרי עבודה ולמידה, אביזרים לפעילות הפדגוגית המתוכננת וכדומה, בהנחיית הגננ/ת.
    ג. סיוע לגננ/ת/ת בהכנת הגן לקראת חגים ואירועים מיוחדים .
    ד. ווידוא הצטיידות וביצוע רכש של ציוד ניקיון בתיאום עם מנהל הגן.
    ה. סגירת הגן ונעילת שעריו לאחר ווידוא הימצאות ילדים.
    2. אחריות על תחום הזנת הילדים בגן
    א. גיבוש תפריט המזון בתיאום עם מנהל/ת הגן והזמנת המצרכים בהתאם.
    ב. הכנת מצרכי המזון לקראת הזנת הילדים.
    ג. עריכת השולחן לארוחות והגשת המזון תוך ווידוא בטיחות האוכל בהתאם להנחיות הבטיחות.
    ד. ווידוא אכילה של הילדים בעת הגשת המזון.
    ה. פינוי השולחן, הדחת כלי האוכל וארגון המטבח.
    ו. ביצוע רכש של ציוד הזנה בתיאום עם מנהל הגן והרשות.
    3. מתן סיוע פיזי לילדי הגן ודאגה על ניקיונם ורווחתם
    א. תמיכה בילדים בעת הפעילות המוטורית בחצר על פי תכנית העבודה ובתיאום עם הגננ/ת/ת.
    ב. סיוע לגננ/ת/ת בביצוע הפעילויות השונות עם הילדים בהתאם להנחיותיו.
    ג. הדרכה פרטנית של הילדים לעצמאות בתחום ההיגיינה האישית (החלפת בגדים, הלבשה, רחיצה, נטילת ידיים, סיוע ביישום תוכניות גמילה וכו').
    ד. השגחה על כללי התנהלות נאותים של הילדים בעת הפעילות.
    4. שמירה על ניקיון הגן וסביבתו
    א. השגחה על הסדר והארגון של הציוד והאביזרים בשעות השהות של הילדים בגן.
    ב. ביצוע עבודות סדר וניקיון בחדרי הגן, בחצר, בפינת החי ובמחסן.
    ג. שימור ותחזוקה של פינות ייחודיות בגן (צמחיה, גינה, פינת חי, פינת ליטוף, מרכזי למידה דינאמיים) וסיוע לגננ/ת בארגון הסביבה החינוכית.
    ד. השקיית הגינה, גירוף החול בארגז החול ובחצר, הוצאת כלים מהמחסן לחצר והחזרתם למקומם.
    5. סיוע בשמירה על בטיחות ילדי הגן
    א. ביצוע סריקה בטיחותית וביטחונית בטרם הגעת הילדים לגן ובטרם יציאת לחצר.
    ב. פתיחה וסגירה של השערים ווידוא כניסה לגן רק של מבקרים מורשים.
    ג. ווידוא פיזור הילדים בסוף היום בטרם סגירת הגן.
    ד. הגשת עזרה ראשונה או סיוע לגננ/ת בהגשת עזרה ראשונה בעת הצורך.
    ה. מתן התראה למנהל הגן על כל ליקוי או תקלה המתגלה ברחבי הגן והזמנת שירותי תיקונים על פי צורך.
    6. תמיכה בגננ/ת במימוש תוכנית העבודה של הגן
    א. ביצוע משימות פדגוגיות לבקשת הגננ/ת והתאם לתוכנית העבודה של הגן.
    ב. סיוע ותיווך לילדים בעת הפעילויות המתקיימות בגן כגון יצירה, משחק, זרימת חופשית וכו.
    ג. סיוע למנהל הגן בהכנה ובהוצאה לפועל של פעילויות מיוחדות בגן ומחוצה לו.
    ד. השתתפות באסיפות הורים ובפעילות הגן מעבר לשעות הלימודים.
    ה. קבלת הנחיות והדרכות מיחידת החינוך העירונית, בשיתוף מפקחת גנ"י והמדריכות בגן.
    7. החלפת הגננ/ת בהיעדרו ובהיעדרות גננ/ת מחליף (במקרים חריגים בלבד)
    א. ביצוע התוכנית הפדגוגית המתוכננת.
    ב. דיווח לגננ/ת על ההתנהלות והאירועים בעת היעדרה.

    דרישות התפקיד:
    • השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד)
    • בוגרת קורס סייעות, או התחייבות לצאת לקורס תוך שנתיים מיום תחילת המינוי. ולסיימו בהצלחה
    • סיים בהצלחה קורס עזרה ראשונה
    • היעדר רשעה בעבירת מין
    • כושר הבעה בכתב ובע"פ

    ● יחסי אנוש טובים ותודעת שירות

    ● ניקיון, סדר ויחס חם לילדים

    ● ניסיון בעבודה עם ילדים – יתרון

    לפרטים נוספים:

    רות היזמי 02-9969559

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד |תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה יש לשלוח
    לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 28/12/2022

    הגשת מועמדות
  • work מ"מ לחופשת לידה רכז/ת התנדבות הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 100%
    דרוג דרגה: חברה נוער קהילה
    כפיפות: למנהלת מחלקת רווחה

    תיאור התפקיד:
    • מקיים מערכת קשרים עם הארגונים, הקבוצות והמוסדות הוולוונטריים המקומיים.
    • מזהה וממפה תפקידים למתנדבים ברשות בשיתוף, בשילוב ובתיאום עם כל שירותי החינוך והרווחה המקומיים והאזוריים.
    • אחראי להכנת תכנית עבודה שנתית בשיתוף עם הגורמים הקולטים מתנדבים ועם הגורמים השולחים אותם.
    • אחראי לגיוס ולמיון מתנדבים באופן עצמאי (בנוסף לארגוני המתנדבים)
    • משבץ ומגדיר תפקידים למתנדבים שגויסו על ידי ארגוני מתנדבים, ולמתנדבים שגויסו על ידו באופן עצמאי.
    • אחראי לארגון, לתקצוב ולגיוס משאבים, להפעלת מתנדבים במסגרת תכנית עבודה שנתית.
    • מקיים מערכת מעקב ודיווח על פעילות המתנדבים.
    • מרכז, מנחה ומתאם את הנעשה בתחומי ההתנדבות בין אירגונים ומוסדות שונים ובשירותים המקצועיים השונים, ופועל לקידום הפעילות ולפרסומה.
    • אחראי להשתלמות המתנדבים והעובדים המקצועיים בהתאם לצרכים.
    • פועל במסגרת ועדת מל"ח הרשותית.
    • פועל בשיתוף פעולה עם הממונים עליו ברשות ובהתאם להנחיותיהם, ועל פי מדיניות משרד החינוך.

    דרישות התפקיד:
    השכלה:
    תואר ראשון בתחומים הבאים: חינוך בלתי פורמלי, בחינוך, במדעי ההתנהגות, מדעי החברה והרוח, בעבודה
    קהילתית.
    הכשרה:
    השתתפות בקורס ניהול, ארגון ושיווק.
    ניסיון :
    3 שנות ניסיון בתחומים הבאים: הדרכה, הוראה, ארגון וניהול.
    כישורים אישיים:
    יכולת ניהול וארגון
    יכולת לקיים תקשורת תקינה ויחסי אנוש חיוביים.
    יכולת לשיתוף פעולה עם מתנדבים ועם בעלי תפקידים, מוסדות וארגונים.
    בעל יוזמה אישית
    יכולת ונכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות.

    לפרטים: נעמי 02-9969526

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות
    יש לשלוח דף קורות חיים ותעודות השכלה רלוונטיות
    עד 28/12/2022 לדוא"ל k4@kiryat4.org.il

     

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת שפ"ח הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 85%
    דירוג: פסיכולוגים
    כפיפות: מנהלתית – מנהל אגף חינוך
    מקצועית – פסיכולוג המחוזי במשרד החינוך

    תיאור תפקיד:
    מתווה מדיניות פסיכולוגית חינוכית ברשות המקומית בהתאם להנחיות שפ"י (השירות הפסיכולוגי ייעוצי של משרד החינוך) ולצרכי הרשות המקומית ובכפוף לדין הקיים.
    אחראי לניהול, הפעלה, פיתוח מקצועי ומנהלי של השירות הפסיכולוגי החינוכי ברשות לצורך קידום ומתן שירותי בריאות נפש למערכת החינוך ולקהילה בשגרה ובחירום.

    תנאי סף:
    השכלה ודרישות מקצועיות:
    (1) בעל תואר "מוסמך" ומעלה בפסיכולוגיה, רצוי בפסיכולוגיה חינוכית, או בפסיכולוגיה קלינית של הילד מהארץ, או מחו"ל שהוכר על ידי וועדת הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל.
    (2) רישום בפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות
    (3) בעל תואר מומחה בפסיכולוגיה חינוכית עדיפות לפסיכולוג חינוכי מומחה – מדריך.
    דרישות ניסיון:
    (1) ניסיון מקצועי: ניסיון מוכח בשירות פסיכולוגי חינוכי במשך 6 שנים לפחות.
    (2) ניסיון ניהולי: עדיפות לבעל ניסיון מוכח בהובלה מקצועית ברמת שפ"ח ו/או ברמת שפ"י (מחוזית / ארצית)
    (3) עדיפות לבוגרי / לומדי הכשרת מנהלים של שפ"י
    דרישות נוספות:
    • שפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות הOFFICE .
    • רישום מקצועי – רישום בפנקס הפסיכולוגים בהתאם לסעיף 12 לחוק הפסיכולוגים
    • רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
    • עבודה תחת לחץ.
    • ייצוג הרשות בפורומים מקצועיים.

    פרטים נוספים: יוחנן 052-5346505

    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה
    יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 16/04/2022

     

    הגשת מועמדות
  • work מפקח/ת + רכז/ת רישוי עסקים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה הכוללת: 60%
    דרוג דרגה: 5 – 8 מינהלי
    כפיפות: למנכ"ל המועצה
    ייעוד התפקיד
    פיקוח ואכיפה של יישום החקיקה בתחום רישוי עסקים ופיקוח על אכיפת חוקי העזר העירוניים ושמירה על הסדר הציבורי, טיפול מינהלי בבקשות לרישוי עסקים.

    תיאור התפקיד:
    • בדיקה, טיפול וליווי של הבקשות לקבלת רישיון עסק לעסקים חדשים כולל הנפקת רישיונות והיתרים.
    o בדיקת הבקשות והתכניות שצורפו לבקשה, כולל בדיקה במקום העסק.
    o אימות תכניות ההגשה מול המצב הקיים בעסק.
    o ביקורת תברואתית (סניטרית באזור העסק, בדיקת התאמה לדרישות ולהוראות הדין הקיים.
    o מסירת עותק מדרישות הביקורת לבעלי עסקים והחתמתם על קבלת הדרישה
    o מתן המלצות למתן/אי מתן רישיון.
    o המלצה על תנאים מוקדמים לפני מתן רישיון
    • בקרת עמידת העסק בדרישות ובהוראות הדין הקיים לרבות עריכת ביקורות חוזרות בעסקים, הכנת דו"ח ביקורת וניהול מעקב אחר המצב התברואתי, בעלות, מבנה ומהות העסק.
    o עריכת ביקורות חוזרות בעסקים, בעקבות הגשת בקשה לחידוש רישיונות.
    o הכנת דו"ח ביקורת, כולל ביצוע בירורים להשלמת פרטים נדרשים.
    o ניהול מעקב אחר המצב התברואתי, בעלות, מבנה ומהות העסק.
    • אכיפת החוקים והתקנות, בהתאם להוראות הדין הקיים.
    o איתור עסקים חדשים טעוני רישוי בשטחי הרשות המקומית.
    o עריכת ביקורות בעסקים הנחשדים כפועלים ללא רישיון עסק, וטיפול בהתאם למצב ולחוק הקיים./
    o הכנת דו"ח מקדמי לשימוע לפני צו הפסקה מנהלי לעסקים. ד. הכנת טיוטות לכתבי אישום בצירוף ראיות וחוות דעת מקצועיות, עבור הלשכה המשפטית.
    o מתן עדויות בערכאות שיפוטיו.
    o עריכת ביקורת בעסק אשר קיבל רישיון, והנפקת דוח דרישה לתיקון ליקויים.
    • תיעוד פעילות הפיקוח במערכות המחשב ובתיקים.
    o הקלדה ותיעוד של פעילות הביקורת והאכיפה במערכות המחשב.
    o תיוק מסמכי ביקורת, דו"חות למשפט וכיוצ"ב בתיקי העסק
    o הכנת דו"חות תקופתיים לממונים
    • קבלת קהל

    תנאי סף:

    • השכלה תיכונית
    • המפקח יחויב לעבור הכשרת מפקחי רישוי עסקים לצורך הסמכתו לתפקיד בטרם מינויו בפועל.
    • המפקח יחויב לסיים בהצלחה את הקורסים רישוי עסקים שלב א' (הכשרה בסיסית ברישוי עסקים) ושלב ב' -קורס רישוי עסקים בהתמחות בעסקי מזון או קורס לעובדי בריאות הסביבה) בפיקוח משרד הבריאות (לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו)
    • שפות – שליטה בשפה העברית. שפות נוספות בהתאם לצורך.
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות הOFFICE
    • רישיון נהיגה – בתוקף.
    • רישום פלילי – לא הורשע בעבירה שמפאת מהותה ,חומרתה או נסיבותיה אין הוא ראוי ,לדעת הגורם המסמיך כאמור באותם סעיפים קטנים ,לפי העניין ,לשמש מפקח;
    • לעובד מלאו 21 שנה
    • אזרח או תושב קבע בישראל

    כישורים אישיים:
    ייצוגיות, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות, אסרטיביות, נשיאה באחריות, קבלת סמכות,
    כושר גופני המאפשר הליכה וריצה באירועים רגליים ובמשימות שגרה.
    ההעסקה מותנית באישור המועמד/ת ע"י משטרת ישראל.
    פרטים נוספים: מור נחמיאס 02-9969505
    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה
    יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 09/02/2023

    הגשת מועמדות
  • work ממלאות מקום יומיות בגנים ובצהרוני הגנים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים:

    רות היזמי 053-7706822

    הגשת מועמדות
  • work מלווה הסעות על בסיס שעתי הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים נוספים: רחל כהן 053-2400474

    הגשת מועמדות
  • work מ"מ יומיות לסייעות בגנים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים נוספים: היזמי רות

    053-7706822

    הגשת מועמדות
  • work מ"מ יומיים לעובדי ניקיון בתי ספר הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50% – 100%

    דירוג דרגה: 4 – 6 מינהלי

    לפרטים נוספים: רחל כהן 053-2400474

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת יישובי/ת למאבק באלימות סמים ואלכוהול הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%
    דרוג דרגה: חינוך חברה ונוער
    כפיפות: כפיפות מנהלתית לראש הרשות המקומית, או למנכ"ל הרשות המקומית. כפיפות מקצועית לגורמי המקצוע במשרד לביטחון הפנים וברשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול.

    תיאור התפקיד:

    מנהל את יישום התכניות למניעת אלימות ולמאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול של הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול ברשות המקומית, מוביל ומתאם את הפעולות הנדרשות לבנייה ולביסוס התשתית היישובית להתמודדות עם תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול. לרבות, באמצעות ארגון, תיאום וריכוז פעולות הרשות המקומית והקהילה הנדרשות לצורך הגשמת תכליות התכניות.

    1. מיפוי ואיסוף נתונים ויצירת תמונת מצב עדכנית על תחושת הביטחון של התושב ועל תמונת הפשיעה, האלימות וצריכת הסמים והאלכוהול ביישוב.
    2. תכנון והפעלת תכניות עבודה שנתיות ליישום התכניות השונות למניעת אלימות ולמאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול המופעלות ברשות המקומית, על כל רכיביהן, בהתאם להנחיות הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול
    3. אחריות לקיום הפעולות הנגזרות ממערך המדידה וההערכה של תכניות ופעולות ברשות המקומית אל מול גורמי המקצוע ברשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול ובמשרד לביטחון הפנים.
    4. מעקב, בקרה ופיקוח אחר יישום תכנית העבודה
    5. רתימת הקהילה להתמודדות עם תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול. זאת, תוך עידוד מנהיגות, גיוס והכשרה של מתנדבים ופעילים ופיתוח מגוון אפשרויות להשתתפות תושבים במאמץ למניעה ולתמיכה בקורבנות ובאוכלוסיות בתהליכי שיקום בקהילה
    6. פיתוח תשתיות ארגוניות ומקצועיות ברשות המקומית
    7. קידום השותפויות והתיאום בין כלל הגורמים והארגונים העוסקים בתחום
    8. אחריות לתכנון תכנית עבודה היישובית בתחומי ההכשרה וההדרכה ובקרה על כלל הפעולות הנגזרות מתכנית ההכשרה בהתאם להנחיות מנהל המחוז ומערך הכשרות של מטה הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול
    9. הובלה, תפעול ותכלול של המערך הטכנולוגי ביישוב הכולל גיבוש הדרישה המבצעית עם ממונה החירום וביטחון ברשות ומול מפקד תחנת המשטרה הנוגעת למיקום הצבת המצלמות בשטח ותיאום מול גורמי הרשות הרלוונטיים וגורמי חוץ
    10. ביסוס השותפות יחד עם ממונה החירום וביטחון ברשות למול תחנת המשטרה היישובית בבניית תכניות עבודה המכוונות ליעדים משותפים, קידום שותפויות בין המשטרה לבין הגורמים הרלוונטיים בקהילה וברשות המקומית וכינוס ועדת האכיפה
    11. סיוע בניהול מערך מתנדבי השירות הלאומי/אזרחי המתנדבים בתכניות המניעה של הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול המופעלות ברשות המקומית, בתיאום עם הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול, לרבות איתור מקומות התנדבות פוטנציאליים, בניית הכשרות, השמה וליווי של מתנדבים
    12. ביצוע פעולות הסברה ושיווק התכניות, בתיאום עם אנשי המקצוע בתחום ברשות במקומית ובהתאם להנחיות דוברות הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול
    13. כינוס וריכוז הוועדה המקומית למיגור אלימות ברשות והוועדה המקומית למאבק בנגע הסמים המסוכנים. הקמה וריכוז הפעולה של וועדות נוספות וצוותי פעולה, בהתאם לצרכים המשתנים ביישוב. השתתפות בוועדות ובפורומים יישוביים הרלוונטיים לתחומי הפעילות של הרשות
    14. ביצוע פעולות לקידום יצירה וביסוס של רצף מניעה, טיפול ושיקום של המעורבים בשימוש בסמים ובאלכוהול ברשות המקומית
    15. סיוע להנהגת הרשות המקומית בכינוס מנגנוני תגובה לאירועים קיצוניים המתרחשים ביישוב, בתחומי האלימות והשימוש בסמים ובאלכוהול
    16. דיווח תקופתי לגורמים המקצועיים במשרד לביטחון הפנים על יישום והתקדמות התוכנית והניצול התקציבי, בהתאם לנהלים ולהנחיות המשרד בנושא
    17. סיוע לממונה החירום וביטחון ברשות המקומית בהתארגנות ובהתמודדות עם מצבי חירום, באמצעות פעולות כמו הנגשת חומרי הסברה לקהילה, שמירה על רצף הקשרים עם קהלי יעד של תכניות הרשות, סיוע בחיבורים בין המשטרה וגורמי החירום והסיוע לקהילה, והפעלת מערך מתנדבים

    תנאי סף:

    השכלה ודרישות מקצועיות בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ . יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד או יותר מהתחומים הבאים: מדעי החברה, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה, עבודה סוציאלית, סוציולוגיה, מדעי המדינה. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
    דרישות ניסיון:
    ניסיון מקצועי –
     עבור בעל תואר אקדמי, או השכלה תורנית כאמור לעיל: שנת ניסיון אחת לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: הובלת פרויקטים חברתיים חינוכיים, או בעבודה קהילתית. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בתחומים שלעיל בעלי 4 שנות ניסיון ויותר
     עבור הנדסאי רשום: שתי שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל
     עבור טכנאי רשום: שלוש שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל.
    ניסיון ניהולי –
     שנה אחת לפחות בניהול ו/או ניסיון ניהולי של שני עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
    דרישות נוספות: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ,אינטרנט. העדר עבר פלילי העדר רישום עבירות מין. מקום מגורים: עדיפות לתושב היישוב או מתגורר בסמיכות לרשות המקומית.
    לפרטים נוספים : רעות רוזנפלד 052-5237061
    המשרה הינה פרויקטלית ומותנית באישור התקציב מהמשרד לביטחון פנים.
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות.

    קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 20/12/2022

    הגשת מועמדות
  • work מזכיר/ת בית משפט הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%
    דרוג דרגה: 8-6 מינהלי

    כפיפות: מנכ"ל המועצה

    איש קשר: 02-9969563

    קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 19/12/2022

     

    תיאור התפקיד:
    עבודה בבית משפט לעניינים מקומיים.
    התפקיד כולל מתן שירותי מזכירות קבלה וניתוב שיחות טלפוניות, ביצוע הדפסות והזנת נתונים במערכות
    ממוחשבות שבשימוש בית המשפט, טיפול בדואר נכנס ובדואר יוצא, איסוף, ריכוז וארגון נתונים שונים,
    הקשורים לעבודת ביהמ"ש.

    תחומי אחריות:
    1. ניהול והקלדה של מסמכים
    א. הקלדת מסמכים באמצעות תוכנת מעבד תמלילים.
    ב. הדפסה ומשלוח של מסמכים.
    ג. תיקון מסמכים לאחר הגהה.
    ד. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
    ה. הקלדה ועיצוב של מצגות.
    ו. צילום, שכפול, כריכה של מסמכים ועוד.
    ז. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות.
    ח. תיוק מסמכים, באופן המבטיח את זמינותם.
    ט. מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
    י. סליקת מסמכים, על פי הנחיית הממונה.
    יא. איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף הממונה.
    יב. רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.
    2. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני)
    א. קליטה ומיון של דואר.
    ב. ניתוב דואר על פי הנחיית הממונה.
    ג. הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה.
    3. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור
    א. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות

    ב. ניתוב פניות תושבים המגיעות למנהל היחידה.
    ג. סינון וניתוב שיחות למנהל היחידה.

    4 ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה
    א. תיאום טלפוני של פעולות ופגישות עבור הממונה.
    ב. משלוח תזכורות שונות (אירועים, פגישות וכיוצ"ב)

    תנאים מקדימים למינוי:
    ידע והשכלה:
    12 שנות לימוד

    תעודת בגרות- יתרון.
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.

    המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד

    הגשת מועמדות


    יש ללחוץ על שליחה פעם אחת בלבד ולהמתין להודעת האישור לפני סגירת החלון!