המועצה המקומית מחפשת אותך. ניתן להיכנס ולצפות במגוון המשרות הפנויות ולהגיש מועמדות למשרה רלוונטית. נשמח לראותך בין המצטרפים החדשים לשורותינו

להגשת מועמדות יש למלא את השאלון, ולצרף אותו בנוסף לקורות החיים

מצאו את המשרה המתאימה לכם
  • work פסיכולוגים/יות חינוכיים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקפי משרות: 50% – 100%

    כפיפות: מנהל השירות הפסיכולוגי החינוכי
    מתח דרגות: 37 – 39 פסיכולוגים

    תיאור התפקיד:

    מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים מערכתיים ופרטניים במסגרת החינוך לילדים, למשפחות ולצוותי חינוך לשם קידום בריאות נפש ורווחה נפשית בשגרה ובחרום.

    עיקרי התפקיד:
    מתן שירותים פסיכולוגיים חינוכיים לילדים במוסדות חינוך ולגורמים הרלוונטיים במסגרות חינוך רגיל וחינוך מיוחד ובכלל זה ילדים בסיכון.

    תנאי סף
    השכלה ודרישות מקצועיות:
    בעל תואר "מוסמך" לפחות בפסיכולוגיה יישומית, רצוי בפסיכולוגיה חינוכית או בפסיכולוגיה קלינית של הילד שניתן מאת מוסד שהוכר כמוסד להשכלה גבוהה לפי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958 או מוסדר בחו"ל שהוכר על ידי וועדת הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל;
    או
    בעל תואר אקדמי ראשון בפסיכולוגיה, או מדעי ההתנהגות ומי שהשלים את כל חובות השמיעה שלו לתואר שני בפסיכולוגיה יישומית, למעט עבודת גמר (תזה), או מי שנמצא במסלול ישיר לדוקטורט אשר סיים פרקטיקום וחובות לימוד.

    דרישות נסיון:

    עברית ברמה גבוהה ואנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית.
    יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות האופיס.

    אישור על היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסויימים, תשס"א – 2001.

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

    א. אמינות ומהימנות אישית;
    ב. כושר למידה;
    ג. כושר עבודות צוות;
    ד. כושר לטפח יחסים בין אישיים;
    ה. עבודה תחת לחץ.

    המכרז מיועד לגברים ונשים כאחד.
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות.

    לפרטים נוספים: 029969505
    מועמדות בצירוף קורות חיים, מסמכים ותעודות, יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד יום 18/10/2022

    הגשת מועמדות
  • work מזכיר/ת מח' הנדסה הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%
    דרוג דרגה: 7-9 מינהלי

    כפיפות: למנהל המחלקה

    איש קשר: יצחק קטורזה 02-9969511

    קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 20/12/2022

     

    תיאור התפקיד:
    ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות הממונה.

    תחומי אחריות:
    1. ניהול והקלדה של מסמכים
    א. הקלדת מסמכים באמצעות תוכנת מעבד תמלילים.
    ב. הדפסה ומשלוח של מסמכים.
    ג. תיקון מסמכים לאחר הגהה.
    ד. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
    ה. הקלדה ועיצוב של מצגות.
    ו. צילום, שכפול, כריכה של מסמכים ועוד.
    ז. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות.
    ח. תיוק מסמכים, באופן המבטיח את זמינותם.
    ט. מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
    י. סליקת מסמכים, על פי הנחיית הממונה.
    יא. איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף הממונה.
    יב. רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.
    2. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני)
    א. קליטה ומיון של דואר.
    ב. ניתוב דואר על פי הנחיית הממונה.
    ג. הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה.
    3. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור
    א. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות

    ב. ניתוב פניות תושבים המגיעות למנהל היחידה.
    ג. סינון וניתוב שיחות למנהל היחידה.

    4 ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה
    א. תיאום טלפוני של פעולות ופגישות עבור הממונה.
    ב. משלוח תזכורות שונות (אירועים, פגישות וכיוצ"ב)

    תנאים מקדימים למינוי:
    ידע והשכלה:
    12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.

    המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.

    הגשת מועמדות
  • work מזכיר/ת אגף חינוך הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 35%
    דרוג דרגה: 7-9 מינהלי

    כפיפות: למנהל המחלקה

    איש קשר: יותם סלע 02-9969596

    קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 20/12/2022

    תיאור התפקיד:
    ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות הממונה.

    תחומי אחריות:
    1. ניהול והקלדה של מסמכים
    א. הקלדת מסמכים באמצעות תוכנת מעבד תמלילים.
    ב. הדפסה ומשלוח של מסמכים.
    ג. תיקון מסמכים לאחר הגהה.
    ד. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
    ה. הקלדה ועיצוב של מצגות.
    ו. צילום, שכפול, כריכה של מסמכים ועוד.
    ז. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות.
    ח. תיוק מסמכים, באופן המבטיח את זמינותם.
    ט. מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
    י. סליקת מסמכים, על פי הנחיית הממונה.
    יא. איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף הממונה.
    יב. רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.
    2. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני)
    א. קליטה ומיון של דואר.
    ב. ניתוב דואר על פי הנחיית הממונה.
    ג. הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה.
    3. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור
    א. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות

    ב. ניתוב פניות תושבים המגיעות למנהל היחידה.
    ג. סינון וניתוב שיחות למנהל היחידה.

    4 ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה
    א. תיאום טלפוני של פעולות ופגישות עבור הממונה.
    ב. משלוח תזכורות שונות (אירועים, פגישות וכיוצ"ב)

    תנאים מקדימים למינוי:
    ידע והשכלה:
    12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.

    המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד

    הגשת מועמדות
  • work מזכיר/ת בית משפט הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%
    דרוג דרגה: 8-6 מינהלי

    כפיפות: מנכ"ל המועצה

    איש קשר: 02-9969563

    קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 19/12/2022

     

    תיאור התפקיד:
    עבודה בבית משפט לעניינים מקומיים.
    התפקיד כולל מתן שירותי מזכירות קבלה וניתוב שיחות טלפוניות, ביצוע הדפסות והזנת נתונים במערכות
    ממוחשבות שבשימוש בית המשפט, טיפול בדואר נכנס ובדואר יוצא, איסוף, ריכוז וארגון נתונים שונים,
    הקשורים לעבודת ביהמ"ש.

    תחומי אחריות:
    1. ניהול והקלדה של מסמכים
    א. הקלדת מסמכים באמצעות תוכנת מעבד תמלילים.
    ב. הדפסה ומשלוח של מסמכים.
    ג. תיקון מסמכים לאחר הגהה.
    ד. אחסון וגיבוי קבצים במחשב.
    ה. הקלדה ועיצוב של מצגות.
    ו. צילום, שכפול, כריכה של מסמכים ועוד.
    ז. קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות.
    ח. תיוק מסמכים, באופן המבטיח את זמינותם.
    ט. מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון.
    י. סליקת מסמכים, על פי הנחיית הממונה.
    יא. איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף הממונה.
    יב. רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה, והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.
    2. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני)
    א. קליטה ומיון של דואר.
    ב. ניתוב דואר על פי הנחיית הממונה.
    ג. הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה.
    3. מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור
    א. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות

    ב. ניתוב פניות תושבים המגיעות למנהל היחידה.
    ג. סינון וניתוב שיחות למנהל היחידה.

    4 ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה
    א. תיאום טלפוני של פעולות ופגישות עבור הממונה.
    ב. משלוח תזכורות שונות (אירועים, פגישות וכיוצ"ב)

    תנאים מקדימים למינוי:
    ידע והשכלה:
    12 שנות לימוד

    תעודת בגרות- יתרון.
    שפות: עברית ברמה גבוהה.
    יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.

    המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת שפ"ח הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 85%
    דירוג: פסיכולוגים
    כפיפות: מנהלתית – מנהל אגף חינוך
    מקצועית – פסיכולוג המחוזי במשרד החינוך

    תיאור תפקיד:
    מתווה מדיניות פסיכולוגית חינוכית ברשות המקומית בהתאם להנחיות שפ"י (השירות הפסיכולוגי ייעוצי של משרד החינוך) ולצרכי הרשות המקומית ובכפוף לדין הקיים.
    אחראי לניהול, הפעלה, פיתוח מקצועי ומנהלי של השירות הפסיכולוגי החינוכי ברשות לצורך קידום ומתן שירותי בריאות נפש למערכת החינוך ולקהילה בשגרה ובחירום.

    תנאי סף:
    השכלה ודרישות מקצועיות:
    (1) בעל תואר "מוסמך" ומעלה בפסיכולוגיה, רצוי בפסיכולוגיה חינוכית, או בפסיכולוגיה קלינית של הילד מהארץ, או מחו"ל שהוכר על ידי וועדת הרישום של משרד הבריאות ומשרד החינוך כשווה ערך לתואר הניתן בישראל.
    (2) רישום בפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות
    (3) בעל תואר מומחה בפסיכולוגיה חינוכית עדיפות לפסיכולוג חינוכי מומחה – מדריך.
    דרישות ניסיון:
    (1) ניסיון מקצועי: ניסיון מוכח בשירות פסיכולוגי חינוכי במשך 6 שנים לפחות.
    (2) ניסיון ניהולי: עדיפות לבעל ניסיון מוכח בהובלה מקצועית ברמת שפ"ח ו/או ברמת שפ"י (מחוזית / ארצית)
    (3) עדיפות לבוגרי / לומדי הכשרת מנהלים של שפ"י
    דרישות נוספות:
    • שפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות הOFFICE .
    • רישום מקצועי – רישום בפנקס הפסיכולוגים בהתאם לסעיף 12 לחוק הפסיכולוגים
    • רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001

    מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
    • עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
    • עבודה תחת לחץ.
    • ייצוג הרשות בפורומים מקצועיים.

    פרטים נוספים: יוחנן 052-5346505

    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה
    יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 16/04/2022

     

    הגשת מועמדות
  • work מפקח/ת + רכז/ת רישוי עסקים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה הכוללת: 60%
    דרוג דרגה: 5 – 8 מינהלי
    כפיפות: למנכ"ל המועצה
    ייעוד התפקיד
    פיקוח ואכיפה של יישום החקיקה בתחום רישוי עסקים ופיקוח על אכיפת חוקי העזר העירוניים ושמירה על הסדר הציבורי, טיפול מינהלי בבקשות לרישוי עסקים.

    תיאור התפקיד:
    • בדיקה, טיפול וליווי של הבקשות לקבלת רישיון עסק לעסקים חדשים כולל הנפקת רישיונות והיתרים.
    o בדיקת הבקשות והתכניות שצורפו לבקשה, כולל בדיקה במקום העסק.
    o אימות תכניות ההגשה מול המצב הקיים בעסק.
    o ביקורת תברואתית (סניטרית באזור העסק, בדיקת התאמה לדרישות ולהוראות הדין הקיים.
    o מסירת עותק מדרישות הביקורת לבעלי עסקים והחתמתם על קבלת הדרישה
    o מתן המלצות למתן/אי מתן רישיון.
    o המלצה על תנאים מוקדמים לפני מתן רישיון
    • בקרת עמידת העסק בדרישות ובהוראות הדין הקיים לרבות עריכת ביקורות חוזרות בעסקים, הכנת דו"ח ביקורת וניהול מעקב אחר המצב התברואתי, בעלות, מבנה ומהות העסק.
    o עריכת ביקורות חוזרות בעסקים, בעקבות הגשת בקשה לחידוש רישיונות.
    o הכנת דו"ח ביקורת, כולל ביצוע בירורים להשלמת פרטים נדרשים.
    o ניהול מעקב אחר המצב התברואתי, בעלות, מבנה ומהות העסק.
    • אכיפת החוקים והתקנות, בהתאם להוראות הדין הקיים.
    o איתור עסקים חדשים טעוני רישוי בשטחי הרשות המקומית.
    o עריכת ביקורות בעסקים הנחשדים כפועלים ללא רישיון עסק, וטיפול בהתאם למצב ולחוק הקיים./
    o הכנת דו"ח מקדמי לשימוע לפני צו הפסקה מנהלי לעסקים. ד. הכנת טיוטות לכתבי אישום בצירוף ראיות וחוות דעת מקצועיות, עבור הלשכה המשפטית.
    o מתן עדויות בערכאות שיפוטיו.
    o עריכת ביקורת בעסק אשר קיבל רישיון, והנפקת דוח דרישה לתיקון ליקויים.
    • תיעוד פעילות הפיקוח במערכות המחשב ובתיקים.
    o הקלדה ותיעוד של פעילות הביקורת והאכיפה במערכות המחשב.
    o תיוק מסמכי ביקורת, דו"חות למשפט וכיוצ"ב בתיקי העסק
    o הכנת דו"חות תקופתיים לממונים
    • קבלת קהל

    תנאי סף:

    • השכלה תיכונית
    • המפקח יחויב לעבור הכשרת מפקחי רישוי עסקים לצורך הסמכתו לתפקיד בטרם מינויו בפועל.
    • המפקח יחויב לסיים בהצלחה את הקורסים רישוי עסקים שלב א' (הכשרה בסיסית ברישוי עסקים) ושלב ב' -קורס רישוי עסקים בהתמחות בעסקי מזון או קורס לעובדי בריאות הסביבה) בפיקוח משרד הבריאות (לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו)
    • שפות – שליטה בשפה העברית. שפות נוספות בהתאם לצורך.
    • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות הOFFICE
    • רישיון נהיגה – בתוקף.
    • רישום פלילי – לא הורשע בעבירה שמפאת מהותה ,חומרתה או נסיבותיה אין הוא ראוי ,לדעת הגורם המסמיך כאמור באותם סעיפים קטנים ,לפי העניין ,לשמש מפקח;
    • לעובד מלאו 21 שנה
    • אזרח או תושב קבע בישראל

    כישורים אישיים:
    ייצוגיות, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות, אסרטיביות, נשיאה באחריות, קבלת סמכות,
    כושר גופני המאפשר הליכה וריצה באירועים רגליים ובמשימות שגרה.
    ההעסקה מותנית באישור המועמד/ת ע"י משטרת ישראל.
    פרטים נוספים: מור נחמיאס 02-9969505
    עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
    קורות חיים, מסמכים ותעודות השכלה
    יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד 16/04/2022

    הגשת מועמדות
  • work ממלאות מקום יומיות בגנים ובצהרוני הגנים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים:

    רות היזמי 053-7706822

    הגשת מועמדות
  • work לאגף החינוך בקריית ארבע- חונכים לפרוייקט "צומחים יחד" הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    חונכות פרטנית לתלמידים תושבי הקריה.

    בין שעתיים ל12 שעות שבועיות.

    העסקה דרך חברה חיצונית.

    לפרטים תפארת: 02-9969536

    הגשת מועמדות
  • work מלווה הסעות על בסיס שעתי הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים נוספים: רחל כהן 053-2400474

    הגשת מועמדות
  • work מ"מ יומיות לסייעות בגנים הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    לפרטים נוספים: היזמי רות

    053-7706822

    הגשת מועמדות
  • work מ"מ יומיים לעובדי ניקיון בתי ספר הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50% – 100%

    דירוג דרגה: 4 – 6 מינהלי

    לפרטים נוספים: רחל כהן 053-2400474

    הגשת מועמדות
  • work מנהל/ת יישובי/ת למאבק באלימות סמים ואלכוהול הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות

    היקף משרה: 50%
    דרוג דרגה: חינוך חברה ונוער
    כפיפות: כפיפות מנהלתית לראש הרשות המקומית, או למנכ"ל הרשות המקומית. כפיפות מקצועית לגורמי המקצוע במשרד לביטחון הפנים וברשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול.

    תיאור התפקיד:

    מנהל את יישום התכניות למניעת אלימות ולמאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול של הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול ברשות המקומית, מוביל ומתאם את הפעולות הנדרשות לבנייה ולביסוס התשתית היישובית להתמודדות עם תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול. לרבות, באמצעות ארגון, תיאום וריכוז פעולות הרשות המקומית והקהילה הנדרשות לצורך הגשמת תכליות התכניות.

    1. מיפוי ואיסוף נתונים ויצירת תמונת מצב עדכנית על תחושת הביטחון של התושב ועל תמונת הפשיעה, האלימות וצריכת הסמים והאלכוהול ביישוב.
    2. תכנון והפעלת תכניות עבודה שנתיות ליישום התכניות השונות למניעת אלימות ולמאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול המופעלות ברשות המקומית, על כל רכיביהן, בהתאם להנחיות הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול
    3. אחריות לקיום הפעולות הנגזרות ממערך המדידה וההערכה של תכניות ופעולות ברשות המקומית אל מול גורמי המקצוע ברשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול ובמשרד לביטחון הפנים.
    4. מעקב, בקרה ופיקוח אחר יישום תכנית העבודה
    5. רתימת הקהילה להתמודדות עם תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול. זאת, תוך עידוד מנהיגות, גיוס והכשרה של מתנדבים ופעילים ופיתוח מגוון אפשרויות להשתתפות תושבים במאמץ למניעה ולתמיכה בקורבנות ובאוכלוסיות בתהליכי שיקום בקהילה
    6. פיתוח תשתיות ארגוניות ומקצועיות ברשות המקומית
    7. קידום השותפויות והתיאום בין כלל הגורמים והארגונים העוסקים בתחום
    8. אחריות לתכנון תכנית עבודה היישובית בתחומי ההכשרה וההדרכה ובקרה על כלל הפעולות הנגזרות מתכנית ההכשרה בהתאם להנחיות מנהל המחוז ומערך הכשרות של מטה הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול
    9. הובלה, תפעול ותכלול של המערך הטכנולוגי ביישוב הכולל גיבוש הדרישה המבצעית עם ממונה החירום וביטחון ברשות ומול מפקד תחנת המשטרה הנוגעת למיקום הצבת המצלמות בשטח ותיאום מול גורמי הרשות הרלוונטיים וגורמי חוץ
    10. ביסוס השותפות יחד עם ממונה החירום וביטחון ברשות למול תחנת המשטרה היישובית בבניית תכניות עבודה המכוונות ליעדים משותפים, קידום שותפויות בין המשטרה לבין הגורמים הרלוונטיים בקהילה וברשות המקומית וכינוס ועדת האכיפה
    11. סיוע בניהול מערך מתנדבי השירות הלאומי/אזרחי המתנדבים בתכניות המניעה של הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול המופעלות ברשות המקומית, בתיאום עם הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול, לרבות איתור מקומות התנדבות פוטנציאליים, בניית הכשרות, השמה וליווי של מתנדבים
    12. ביצוע פעולות הסברה ושיווק התכניות, בתיאום עם אנשי המקצוע בתחום ברשות במקומית ובהתאם להנחיות דוברות הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול
    13. כינוס וריכוז הוועדה המקומית למיגור אלימות ברשות והוועדה המקומית למאבק בנגע הסמים המסוכנים. הקמה וריכוז הפעולה של וועדות נוספות וצוותי פעולה, בהתאם לצרכים המשתנים ביישוב. השתתפות בוועדות ובפורומים יישוביים הרלוונטיים לתחומי הפעילות של הרשות
    14. ביצוע פעולות לקידום יצירה וביסוס של רצף מניעה, טיפול ושיקום של המעורבים בשימוש בסמים ובאלכוהול ברשות המקומית
    15. סיוע להנהגת הרשות המקומית בכינוס מנגנוני תגובה לאירועים קיצוניים המתרחשים ביישוב, בתחומי האלימות והשימוש בסמים ובאלכוהול
    16. דיווח תקופתי לגורמים המקצועיים במשרד לביטחון הפנים על יישום והתקדמות התוכנית והניצול התקציבי, בהתאם לנהלים ולהנחיות המשרד בנושא
    17. סיוע לממונה החירום וביטחון ברשות המקומית בהתארגנות ובהתמודדות עם מצבי חירום, באמצעות פעולות כמו הנגשת חומרי הסברה לקהילה, שמירה על רצף הקשרים עם קהלי יעד של תכניות הרשות, סיוע בחיבורים בין המשטרה וגורמי החירום והסיוע לקהילה, והפעלת מערך מתנדבים

    תנאי סף:

    השכלה ודרישות מקצועיות בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ . יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד או יותר מהתחומים הבאים: מדעי החברה, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה, עבודה סוציאלית, סוציולוגיה, מדעי המדינה. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012. או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
    דרישות ניסיון:
    ניסיון מקצועי –
     עבור בעל תואר אקדמי, או השכלה תורנית כאמור לעיל: שנת ניסיון אחת לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: הובלת פרויקטים חברתיים חינוכיים, או בעבודה קהילתית. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בתחומים שלעיל בעלי 4 שנות ניסיון ויותר
     עבור הנדסאי רשום: שתי שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל
     עבור טכנאי רשום: שלוש שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל.
    ניסיון ניהולי –
     שנה אחת לפחות בניהול ו/או ניסיון ניהולי של שני עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
    דרישות נוספות: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE ,אינטרנט. העדר עבר פלילי העדר רישום עבירות מין. מקום מגורים: עדיפות לתושב היישוב או מתגורר בסמיכות לרשות המקומית.
    לפרטים נוספים : רעות רוזנפלד 052-5237061
    המשרה הינה פרויקטלית ומותנית באישור התקציב מהמשרד לביטחון פנים.
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
    תינתן העדפה לאנשים עם מוגבלויות.

    קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח לדוא"ל k4@kiryat4.org.il עד לתאריך 20/12/2022

    הגשת מועמדות
  • work הסתיים מועד אחרון להגשת מועמדות


    יש ללחוץ על שליחה פעם אחת בלבד ולהמתין להודעת האישור לפני סגירת החלון!