משרד הרישוי ומשרד הפנים

שעות הפתיחה בקרית ארבע :

ימים א'-ה' בין השעות: 08:00-12:00

עובדת המחלקה

גילה נרקיס
טלפון ישיר: 9969519

משרד הרישוי

מתן שרות ופעולות בנושא רכב ונהיגה.
השרות ניתן לכל הפונים: מקרית ארבע, מישובי הסביבה, וכן לאזרחים המזדמנים לישוב, עובדים או לומדים בו.

בשנים האחרונות הורחבו הפעולות הניתנות לביצוע בקרית ארבע.
בכל פנייה למשרד הרישוי יש להגיע עם ת.ז. או רשיון נהיגה עם תמונה של בעל רשיון הרכב או הנהיגה.

הורחבו האמצעים בהם ניתן לבצע חידוש רשיונות רכב/נהיגה וקבלת מידע :

  • במוקד מענה טלפוני ארצי שמספרו 5678*
  • בעמדות השרות בסניפי "סופר פארם" ברחבי הארץ (בהעברת כרטיס אשראי של בעל הרשיון בלבד). יש להתעדכן באתר האינטרנט של משרד התחבורה, אודות מיקום סניפי "סופר פארם" בהם ישנן עמדות שרות.
  • בסניפי דואר ישראל

ימים ושעות קבלת קהל במשרדי הרישוי בירושלים:

בתלפיות:         בימים א'-ה' בין השעות: 08:00-13:00
ביום ג'          בין השעות:15:30-18:00
במרכז כלל:     בימים א'-ה' בין השעות: 08:00-13:00

ביום א'         בין השעות: 15:30-18:00

משרד הפנים

במשרד הפנים בקרית ארבע מתקבלות בקשות למגוון רחב של תיעוד ומסמכים, כמו: רישום נולדים, שינוי/עדכון מען, עדכון מצב אישי, תעודת לידה בעברית/אנגלית, תמצית רישום בסיסית ומורחבת,  תעודת פטירה וכו'.

התושב מגיע למשרד, מגיש את הבקשה ובתוך כשבועיים-שלושה התיעוד נשלח לביתו בדואר.

לרשות הציבור מוקד מענה טלפוני ארצי שמספרו: 3450 *.

על מנת לקבל תיעוד ומסמכים בלשכות הראשיות, יש לקבוע תור באתר משרד הפנים, ולהגיע 10 דקות לפי השעה שנקבעה.

להוצאת תעודות זהות ודרכונים, אין צורך להביא תמונות.

ימים ושעות קבלת קהל בלשכות מינהל האוכלוסין בירושלים (רח' שלומציון המלכה 1, ובהר חומה-רח' אליהו קורן 25):

ימים א', ב', ג', ה' בין השעות: 08:00-12:00
יום ב': גם בין השעות: 14:30-17:00
יום ד': רק בין השעות 13:30-17:00

טפסים חיוניים:

טופס שינוי מען
טופס בקשת תמצית רישום/תעודת לידה/תעודת פטירה
טופס בקשת תעודת לידה באנגלית
טופס תיקונים/עדכונים בספח ת.ז.

לבקשה לרישום נולד: יש להביא את הטופס הניתן בביה"ח ו-2 ספחים של ההורים.
לבקשה לשינוי מען עבור תושבים חדשים, יש לצרף אישור תושב ממחלקת הגביה.

משרדי הרישוי והפנים, ממוקמים במשרד בקומה האמצעית בבניין המועצה. הגישה אליהם נוחה ומתאפשרת דרך כל הכניסות למועצה וגם במעלית.

השרות שניתן  במשרדי הרישוי והפנים בקרית ארבע, מקל על התושבים הן מבחינה זו שהם ממוקמים בישוב בקירבה למקום המגורים, וכן, חוסך נסיעות ועמידה ממושכת בתורים בלשכות ובמשרדים המרכזיים בעיר.

החברה הוקמה בשנת 1982

החברה משמשת כזרוע ביצועית של המועצה המקומית לקידום ופיתוח העיר קרית ארבע חברון וביסוסה בתחומי המגורים, המסחר, התעסוקה והתיירות וזאת לטובת רווחת תושבי קרית ארבע חברון והסביבה.

יעדי החברה

  • ייזום והקמת מתחמי מגורים להגדלת אוכלוסיית המרחב.
  • ייזום והקמת מתחמי מסחר ושירותים כלכליים אזוריים.
  • פיתוח התיירות המרחבית של קרית ארבע חברון.
  • פיתוח ושדרוג אזורי תעשייה והבאת יזמים חדשים.
  • סיווג קבלני – בניה פיתוח ותשתיות מסוג ג’ 2 בענפים 100,200 ו 400.

 

בעלי המניות: המועצה המקומית קרית ארבע כ-90%, ישיבת ניר, מדרשת חברון, היישוב היהודי בחברון.

יו"ר – אליהו ליבמן.

חברי דריקטוריוןמלאכי לוינגר, חיים שחר, מיכאל דוכן, ינון ברוכים, אשי הורוביץ

יועץ משפטי –  מאיר בן שחר

רואה חשבון – רן לירון

  • עובדי החברה:
  • מנכ"ל – אלון יוניאן
  • מהנדס החברה – אברהם מורדכייב
  • מנהל תפעול ופרויקטים – שרון יקותיאל
  • מנהלת המשרד – שירה לוי
  • מנהלת חשבונות – יערית בוצצ'ו
  • עוזרת מנכ"ל ומנהלת אזור תעשיה – בתיה לוחי

מועצה דתית קרית ארבע חברון

כתובת: בניין המועצה המקומית – (כניסה ליד "קפה 4") קומה 2.

ת"ד 18 קרית ארבע חברון מיקוד 90100

טלפונים: 02-9961083, 02-9963643

פקס: 02-9961656

כתובת מייל: md9961083@gmail.com

קבלת קהל במזכירות המועצה הדתית:

ימי ראשון – חמישי

8:15 – 15:30

זמני קבלת קהל הרב דוב ליאור שליט"א:

ימי ראשון 14:15 – 16:00

 בתיאום מראש

באחריות המועצה הדתית:

כשרות לעסקים, עירובין, חברה קדישא וטיפול בבית העלמין, הוצאת מודעות אבל, אחריות תיפעולי על מערת המכפלה, קיום אירועים- בריתות, ברי מצווה וכד', פיתוח פרוייקטים חדשים ועוד.

רישום נישואין:
לחצו כאן לנוהלי ומועדי הרשמה לנישואין. יש לתאם מראש!

בית דין לדיני ממונות:

הגשת תביעה- יש למלא כתב תביעה ולחתום על הסכם בוררות. קיום דיונים מותנה בחתימה על הסכם בוררות בידי שני הצדדים, חתימת הנתבע על הסכם הבוררות, באחריות התובע.

השירות ניתן בתשלום אגרה.

טפסים ניתן לקבל במזכירות או באמצעות המייל או להוריד מהאתר.