יש לכם סכסוך? 

מרכז הגישור בקרית ארבע מזמין אתכם לפתור בעיות ביחד

כאן בתוך הקריה, תוכלו להנות משירותי יישוב סכסוכים וגישור במרחק נגיעה מהבית. 

  • תיקי תביעות קטנות
  • סכסוכי שכנים
  • מחלוקות בין קבוצות
  • הכוונה וייעוץ (אינו משפטי)
  • גישורים בתחום העסקי ועוד

מגשרי המרכז פועלים בהתנדבות מלאה ונמצאים כאן לשירותכם!

איך פונים למרכז הגישור? 

ניתן לפנות למרכז הגישור באמצעות הדוא"ל [email protected] 

או דרך אתר המועצה 

ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

משרד הרישוי ומשרד הפנים

שעות הפתיחה בקרית ארבע :

ימים א'-ה' בין השעות: 08:00-13:00

עובדת המחלקה

גילה נרקיס
טלפון ישיר: 02-9969519

משרד הרישוי

מתן שרות ופעולות בנושא רכב ונהיגה.
יש לקבוע תור לסניף באתר משרד התחבורה.

בשנים האחרונות הורחבו הפעולות הניתנות לביצוע בקרית ארבע.
בכל פנייה למשרד הרישוי יש להגיע עם ת.ז. או רשיון נהיגה עם תמונה של בעל רשיון הרכב או הנהיגה.

ניתן לקבל שירות בנושא רכב ונהיגה באמצעים הבאים:

  • במוקד מענה טלפוני ארצי שמספרו 5678*
  • באתר האינטרנט של משרד התחבורה.
  • בעמדות הרישיומט הממוקמות במשרדי הרישוי (בשעות הפעילות).
  • בעמדות השרות בסניפי "סופר פארם" ברחבי הארץ. יש להתעדכן באתר האינטרנט של משרד התחבורה, אודות מיקום סניפי "סופר פארם" בהם ישנן עמדות שרות.
  • בסניפי דואר ישראל

ימים ושעות קבלת קהל במשרדי הרישוי בירושלים:

בתלפיות:
בימים א'-ה': 08:00-13:00
ביום ג':         15:30-18:00
במרכז כלל:
בימים א'-ה: 08:00-13:00
ביום א':       15:30-18:00

משרד הפנים

במשרד הפנים בקרית ארבע מתקבלות בקשות למגוון רחב של תיעוד ומסמכים, כמו: רישום נולדים, שינוי/עדכון מען, עדכון מצב אישי, תעודת לידה בעברית/אנגלית, תמצית רישום בסיסית ומורחבת,  תעודת פטירה וכו'.

התושב יגיע למשרד, יגיש את הבקשה ובתוך כשבועיים-שלושה התיעוד ישלח לביתו בדואר או יימסר במשרד.

לרשות הציבור מוקד מענה טלפוני ארצי שמספרו: 3450 *.

על מנת לקבל תיעוד ומסמכים בלשכות הראשיות, יש לקבוע תור באתר משרד הפנים.

להוצאת תעודת זהות/דרכונים.

יש להגיע ללשכה ראשית.

אין צורך להביא תמונות.

התשלום יתבצע באתר האינטרנט של משרד הפנים לפני ההגעה ללשכה או עם כרטיס אשראי של המבקש במעמד הוצאת הדרכון/ת.ז (אם אין כרטיס אשראי יש להגיע עם בעל כרטיס האשראי).

לא ניתן לשלם בצ'ק או במזומן.

ימים ושעות קבלת קהל בלשכות מינהל האוכלוסין בירושלים (רח' שלומציון המלכה 1, ובהר חומה-רח' אליהו קורן 25):

ימים א', ב', ג', ה' בין השעות: 08:00-12:00
יום ב': גם בין השעות: 14:30-17:30
יום ד': רק בין השעות 14:30-17:30

לבקשה לרישום נולד: יש להביא את הטופס הניתן בביה"ח ו-2 ספחים של ההורים.
לבקשה לשינוי מען עבור תושבים חדשים, יש לצרף אישור תושב ממחלקת הגביה.

לבקשה לשינוי מען לכתובתו של מישהו אחר (גם בוגרים המבקשים לשנות את כתובתם לכתובת ההורים) יש להגיע עם בעל/מחזיק הנכס או לחילופין להביא ת.ז שלו. 

משרדי הרישוי והפנים, ממוקמים בקומה האמצעית בבניין המועצה. הגישה אליהם נוחה ומתאפשרת דרך כל הכניסות למועצה וגם במעלית.

השרות שניתן  במשרדי הרישוי והפנים בקרית ארבע, מקל על התושבים הן מבחינה זו שהם ממוקמים בישוב בקירבה למקום המגורים, וכן, חוסך נסיעות ועמידה ממושכת בתורים בלשכות ובמשרדים המרכזיים בעיר.

החברה הוקמה בשנת 1982

החברה משמשת כזרוע ביצועית של המועצה המקומית לקידום ופיתוח העיר קרית ארבע חברון וביסוסה בתחומי המגורים, המסחר, התעסוקה והתיירות וזאת לטובת רווחת תושבי קרית ארבע חברון והסביבה.

יעדי החברה

  • ייזום והקמת מתחמי מגורים להגדלת אוכלוסיית המרחב.
  • ייזום והקמת מתחמי מסחר ושירותים כלכליים אזוריים.
  • פיתוח התיירות המרחבית של קרית ארבע חברון.
  • פיתוח ושדרוג אזורי תעשייה והבאת יזמים חדשים.
  • סיווג קבלני – בניה פיתוח ותשתיות מסוג ג’ 2 בענפים 100,200 ו 400.

בעלי המניות: המועצה המקומית קרית ארבע כ-90%, ישיבת ניר, מדרשת חברון, היישוב היהודי בחברון.

יו"ר – אליהו ליבמן.

חברי דירקטוריוןאליהו ליבמן, חיים שחר, מיכאל דוכן, ינון ברוכים, אשי הורוביץ

יועץ משפטי –  מאיר בן שחר

רואה חשבון – רן לירון

  • עובדי החברה:
  • מנכ"ל – אלי הירשהורן
  • מהנדס החברה – יאיר באט
  • מנהל תפעול ופרויקטים – שרון יקותיאל
  • מנהלת המשרד – שירה לוי
  • מנהלת חשבונות – יערית בוצצ'ו

לאתר החברה הכלכלית יש ללחוץ כאן

למכרזי החברה יש ללחוץ כאן

מועצה דתית קרית ארבע חברון

כתובת: בניין המועצה המקומית – (כניסה ליד "קפה 4") קומה 2.

ת"ד 18 קרית ארבע חברון מיקוד 90100

טלפונים: 02-9961083, 02-9963643

פקס: 02-9961656

כתובת מייל: [email protected]

קבלת קהל במזכירות המועצה הדתית:

ימי ראשון – חמישי

8:15 – 15:30

זמני קבלת קהל הרב דוב ליאור שליט"א:

ימי ראשון 14:15 – 16:00

 בתיאום מראש

באחריות המועצה הדתית:

כשרות לעסקים, עירובין, חברה קדישא וטיפול בבית העלמין, הוצאת מודעות אבל, אחריות תיפעולי על מערת המכפלה, קיום אירועים- בריתות, ברי מצווה וכד', פיתוח פרוייקטים חדשים ועוד.

רישום נישואין:
לחצו כאן לנוהלי ומועדי הרשמה לנישואין. יש לתאם מראש!

בית דין לדיני ממונות:

הגשת תביעה- יש למלא כתב תביעה ולחתום על הסכם בוררות. קיום דיונים מותנה בחתימה על הסכם בוררות בידי שני הצדדים, חתימת הנתבע על הסכם הבוררות, באחריות התובע.

השירות ניתן בתשלום אגרה.

טפסים ניתן לקבל במזכירות או באמצעות המייל או להוריד מהאתר.